Международният конкурс Effie® търси работещите идеи за 2019 г.

526
Международният конкурс Effie® търси работещите идеи за 2019 г.

© Effie България

Българското издание на международния конкурс за рекламна ефективност - „Effie България“ започва да приема заявки на проекти. Тази година се провежда дванадесетото издание на конкурса под наслов „Успешните кампании се познават от пръв поглед“. 

Наградите, които се организират от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА), са символ на успешната маркетингова комуникация и фокусират вниманието върху най-ефективните и работещи идеи.

Заявки от комуникационни агенции и рекламодатели могат да се подават за участие до 22 октомври 2019 г. През 2019 година събитието се реализира съвместно със Saatchi & Saatchi София, част от комуникационна група Publicis Groupe България.

Наградите Effie се присъждат на базата на най-важния критерий за успешна комуникация – нейната ефективност.

„Най-ефективните кампании са тези, които докосват потребителя и говорят на човешки език. Тези кампании се основават на една единствена идея, но работеща, която идва в резултат на дългосрочно проучване и стратегия. Имено тук се зароди и тазгодишното послание на конкурса - „Успешните кампании се познават от пръв поглед“. Наградите Effie са доказателство, че едно успешно партньорство между агенция и рекламодател съумява да ангажира потребителя по завладяващ начин и да донесе измерими резултати за бизнеса.”, коментира Ненад Лозович, председател на Управителния съвет на БАКА.

Effie България не е просто признание, а начин да се посочат най-успешните практики в рекламната и маркетингова индустрия и да се предизвикат техните конкуренти. Агенции и рекламодатели могат да подават заявки за участие с проекти в 5 различни категории: „Стоки“, „Услуги“, „Промоции“,  „Корпоративни комуникации“ и „Социална, Медийна, Политическа“.

Но какво точно иска да види журито, когато оценява една заявка и как видео представянето да помогне на заявката, а не да й пречи?

Лектори с голям практически опит ще отговорят на тези и още въпроси, и ще дадат ценни съвети по време на традиционния семинар на тема „Как да подготвим успешна заявка за Effie“, който ще се проведе на 19 септември. Непосредствено след обучението, на 26 септември ще се проведе и специално събитие Effie Talks.

Освен вдъхновяващо съревнование на ефективни практики в рекламната и маркетингова индустрия, EFFIE е и създател на международната класация на най-ефективните компании и марки - The Effie Effectiveness Index.

Индексът за ефективност Effie се следи от най-изявените маркетолози и рекламни специалисти по целия свят. Наградата се присъжда на 6 континента в близо 50 държави и навсякъде е възприемана като символ на успех.

Основни партньори на конкурса Effie България 2019 са bTV Media Group, Sanofi, A1 България и New Age Media.

Важни дати и срокове:

  • 07.10.2019 г. – първи срок за подаване на заявки и материали
  • 14.10.2019 г. – втори срок за подаване на заявки и материали
  • 22.10.2019 г. – краен срок за подаване на заявки и материали

Всички заявки и материали трябва да бъдат изпратени до офиса на Българската асоциация на комуникационните агенции на ул. Сан Стефано 14, вх.Б, ет.3, ап.10.
Effie България 2019 очаква своите нови носители. 

За повече информация, посетете www.effiebulgaria.org.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg