За първите 3 месеца на тази година от помощта на Телефонния център (812 21 21) на „Софийска вода” по различни въпроси са се възползвали повече от 100 000 клиенти, посочи представено изследване на “Алфа Рисърч”.

Около 70 000 от потребителите са били обслужени от оператор, а останалите са получили автоматично справка по въпросите, за които са търсили информация, сочи още проучването.

За 2007 г. обажданията са били над 430 000, или средно на ден служителите в центъра обслужват около 1200 човека.

Според изследване на „Алфа рисърч” 84% от клиентите, ползвали услугите на центъра през миналата година, са останали удовлетворени от обслужването.

Телефонният център работи 24 часа, седем дни в седмицата. Той разполага с 16 линии и интерактивен водач, който насочва клиентите към търсената информация, като в зависимост от повода на обаждането, се избира определен бутон на телефона.

На 812 21 21 клиентите могат да получат информация за всички услуги, които дружеството предлага. Най-често въпросите са свързани с причините за временно прекъсване на водоподаването, проверка на сметка, пломбиране на водомери, отчитането на водомерите и справка за заявени технически услуги.

Там клиентите могат да подават сигнали за нерегламентирано ползване на вода, за проверка на качеството на питейната вода и заявки за посещение на наш служител при смяна на собственост и при издаване на протокол за приключване на строителство.

От началото на тази година всеки има възможност да провери задълженията си към дружеството като въведе клиентския си номер в интерактивната телефонна система. Ако клиент иска да се свърже с оператор в момент, когато всички линии са заети, той може да остави съобщение и служителите в Центъра ще го потърсят по-късно.