НАП демонтира стъклените прегради между служители и граждани

379
НАП демонтира стъклените прегради между служители и граждани

Стъклените прегради на гишетата за обслужване на клиенти в териториалните дирекции на НАП в цялата страна са демонтирани.

Това е направено като политика на откритост и прозрачност на приходната агенция в контакта й с нейните клиенти, съобщават от службата.

Във всички офиси на НАП са доставени необходимите количества данъчни декларации и формуляри. На място на гражданите ще бъде оказвана и експертна помощ при избора им кои приложения от годишната декларация за облагане на доходите да попълнят и подадат.

Всички данъчни декларации в готов за попълване формат са публикувани и в Интернет - страницата на НАП www.nap.bg.

До края на април 2008 г. офисите на приходната агенция ще работят с клиенти непрекъснато във времето от 9,00 до 17,30 ч. всеки делничен ден.

Служителите на НАП ще работят без прекъсване за обедни почивки, а по усмотрение на директорите на териториални дирекции в дните, в които изтичат крайни срокове за деклариране и плащане на задължения, работното време може да бъде удължено и след 17.30 ч., бе съобщено още на срещата.

От вчера се провежда среща на ръководството на НАП с директорите на петте дирекции „Обжалване и управление на изпълнението" (ОУИ). Тя ще продължи и утре, 23. 01. 2008 г.

На срещата ще бъдат представени и резултатите от социологическото проучване на тема „Спазване на данъчните и осигурителни задължения", което е поръчано от НАП.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg