Наши хотелиери черпят ноу-хау от една от най-динамичните хотелиерски индустрии в света

491
Наши хотелиери черпят ноу-хау от една от най-динамичните хотелиерски индустрии в света

След като осъществи две бизнес делегации в САЩ (май 2006, февруари 2007) с общо 70 хотелиери, на 30 март, Национален хотелиерски мениджмънт клуб бе удостоен с членство в Американската хотелиерска асоциация (American Hotel & Lodging Association) от Джоузеф Макинърни, президент и изпълнителен директор.

По думи на Пам Инман, зам.-изпълнителен директор на асоциацията, поканата е жест на признание, подкрепа и окуражаване за усилията ни да създаваме възможности за българските хотелиери да черпят ноу-хау от една от най-динамичните хотелски индустрии в света.

По същността си, приемането на Национален Хотелиерски Мениджмънт Клуб е прецедент в практиката на AH&LA, тъй като в нея не се допускат асоциации от други държави, което придава още по-специален статут на поканата.

С членството на НХМК в Международната хотелска и ресторантьорска асоциация, а вече и в Американската хотелска асоциация, разширяваме възможностите за международни професионални контакти между българските хотелиери и света.

Приехме поканата, защото на първо място тя е признание и чест за Хотелиерския Клуб и след това, защото ние като национална асоциация и нашите членове можем да черпим директно от техните информационни и ноу-хау ресурси, разработки и проучвания, както стана при случая с министър Гайдарски, коментира председателят Илиян Иванов.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg