Молсън Корс Бевъридж Кампъни скоро ще бъде първата компания, която лансира нова алкохолна напитка – хард зелцер – координирано на пазари от страните в Централна и Югоизточна Европа.

В България хард зелцерът ще допълни богатото портфолио на „Каменица“ АД в емблематичната за компанията година, в която тя празнува 140 години от създаването на първата българска бира.

С този ход една от най-големите пивоварни компании в света разширява продуктовото си портфолио в категорията на други алкохолни напитки в региона на Централна и Източна Европа.

Хард зелцерът е нова алкохолна напитка, която за кратко време става абсолютен хит в САЩ и други части на света. Тя представлява газирана вода с естествен аромат, алкохолно съдържание от 4 до 6% и с освежаващия си вкус вече смело е наричана една от любимите алкохолни напитки по света.

През последните 2 години хард зелцерът постига ръст от 200% в САЩ, утроявайки обема си и печелейки пазарен дял от 0.8% до 2.6% през 2019 г. спрямо 2018 г.

Очакванията са в следващите 2 години напитката да се превърне в категория за 4.7 милиарда щатски долара, което според маркетинг експертите се дължи на приятния и лек, освежаващ вкус, който я прави подходяща за консумация при различни поводи, и не на последно място – на модерното излъчване.

Хард зелцерът на Молсън Корс е с натурални аромати, без изкуствени оцветители и подсладители, без глутен, без консерванти и подходящ за вегани.

„Амбицията на компанията ни, както заявихме още миналата година, е да се развиваме извън бирената категория, проучвайки други територии и сегменти, и предлагайки алтернативи на потребителите по целия свят. Резултатите от изследванията ни на големите пазари, като САЩ, показаха страхотен потенциал за хард зелцерите. Затова и решихме да предложим на потребителите от Централна и Югоизточна Европа този вид алкохолна напитка, която завладява света с бързи темпове.”, споделя Сергей Йесков, главен изпълнителен директор на Молсън Корс Бевъридж Кампъни за Централна и Източна Европа.

Хард зелцерите показват стабилен трицифрен ръст на американския пазар. Първите марки хард зелцери вече започнаха да се появяват и в Европа. Консуматорите от страните в Централна и Югоизточна Европа все повече възприемат световните тенденции за потребление.

Ето защо очакванията на производителя са потребителите в тази част на света да харесат новата и освежаваща, различна алкохолна напитка, която вече демонстрира страхотния си растеж в различни страни.

„Вярваме, че хард зелцерите ще стават все по-популярни занапред, точно както се случи с тях и на други пазари по света. В Каменица винаги сме били новатори и сме търсили начини как да надграждаме портфолиото си от марки в стремежа не просто да удовлетворяваме вкусовете на потребителите, но и да ги изненадваме, да предлагаме нови и различни преживявания. Вълнуваме се, че точно през тази година, когато отбелязваме нашата 140 годишнина, правим това отново.“, коментира Владан Матич, изпълнителен директор на „Каменица“ АД.

Новият хард зелцер от Молсън Корс, който ще бъде пуснат в региона на Централна и Източна Европа в началото на лятото, ще се предлага в няколко разновидности, подходящи за различни вкусове и поводи за консумация.

За Каменица АД

„Каменица“ АД е една от водещите пивоварни компании в България, част от международната Молсън Корс Бевъридж Кампъни. Компанията има повече от 140 години опит, история и традиции в пивоварството.

Бирата е в сърцето на Каменица, а страстта на служителите към пивоварството е това, което превръща зрънцето ечемик в пивка кехлибарена течност. „Каменица“ АД се гордее с богатото си портфолио от едни от най-обичаните български бирени марки като Каменица, Бургаско, Astika, Staropramen, Stella Artois, Corona, Beck’s и много други.

Компанията оперира с една пивоварна в град Хасково и микропивоварна за ръчно-приготвени бири в Пловдив. Сред приоритетите на компанията е да прави бизнес по отговорен и устойчив начин и да ангажира служителите и партньорите с инициативи, които увеличават положителния отпечатък на бизнеса върху околната среда и обществото. Избор №1 за служителите, клиентите и потребителите е амбицията, която води компанията напред. За повече информация посетете www.kamenitzacompany.bg.

За Молсън Корс

Молсън Корс Бевъридж Кампъни е публично търгувана компания на фондовите борси в Ню Йорк и Торонто, която оперира чрез две бизнес единици – Молсън Корс Северна Америка и Молсън Корс EMEA APAC. В региона на Централна и Източна Европа компанията оперира в следните държави: Босна и Херцеговина, България, Хърватия, Унгария, Черна гора, Румъния, Сърбия, Словакия и Чехия, произвеждайки някои от най-обичаните марки бира в региона: Staropramen, Каменица, Bergenbier, Borsodi, Ožujsko, Jelen, Nišićko Pivo.

Ангажиментът на компанията за повишаване на индустриалните стандарти и оставяне на положителен отпечатък върху служителите, потребителите, общностите и околната среда се отразява в стратегията за устойчиво развитие „Нашият Отпечатък“ и целите за устойчивост до 2025 г. За да научите повече, посетете сайта www.molsoncoors.com.