Данъчни инспектори от НАП-Бургас не са открили нарушения в созополския ресторант, прочул се с поисканата такса от 80 лв. за четири незаети стола.

"Реагирахме веднага, извършихме проверка, при която се установи, че цялата поръчка на въпросната компания е отразена в паметта на фискалното устройство. Заведението веднага щеше да бъде запечатано, ако поръчката не бе маркирана в устройството", заявиха от Териториалната дирекция на НАП в Бургас.

От там уточниха, че ресторантът е един от 200-те най-оборотни заведения по Черноморието, които са под постоянно наблюдение чрез дистанционна връзка на фискалните устройства с НАП. Заведението е било проверявано и от Комисията за защита на потребителите през юли, но и тогава нарушения не са открити.

Междувременно на Facebook страницата на ресторанта собственикът Тони Матеев изрази възмущение от "вендетата" срещу персонала в интернет.

"Всеки реномиран ресторант по света има такса за минимална консумация или такса "резервация", която обикновено се плаща предварително. В конкретния случай не сме взели пари на клиентите - просто им обяснихме правилата, заради наглото им отношение към персонала.

Ръководството на ресторанта няма да търпи издевателства от страна на клиенти върху персонала, не изповядваме и теорията на г-н Рагин, че туристите имат неограничени права и ще съдим наглите, които сеят лъжи по адрес на ресторанта", написа той.

"Най-известната маса по Черноморието вече е резервирана и предплатена до края на сезона", споделя още той в социалната мрежа, цитиран от Дарик радио.