Онлайн рекламата в България с ръст от 26%

1276
Онлайн рекламата в България с ръст от 26%

За разлика от останалите медии, в интернет нямаме спад, а имаме ръст. Пазарът на онлайн реклама у нас е отбелязал брутен ръст от 26 % през 2010 година, съобщи специалистът по онлайн маркетинг и ръководител на ABC Design & Communication Жюстин Томс.

Данните са от проучване от данни на членовете на българската онлайн асоциация Интерактив Асошиейшън България (IAB), обобщено от PricewaterhouseCoopers.

Тези данни съвпадат и със средноевропейските, като се очаква през 2010 средния ръст за Европа да е бил 15 %. Според нея все повече компании у нас заделят средства за интернет реклама.

"Те осъзнават, че това е един важен, не само модерен канал да достигнат до своята аудитория. Бих ги посъветвала да имат една добра стратегия за дългосрочна работа с интернет и да намерят своята аудитория, като комуникират директно с нея", обясни Жюстин Томс.

Тя е на мнение, че един от основните проблеми на рекламодателите у нас е незнанието как да се използват каналите в интернет и как да се направи най-добрия криейтив за успешна кампания.

"Социалните мрежи са една много модерна ниша и доста хора се обърнаха нататък. За някои типове стоки и услуги, това е прекрасно място, за други, обаче, това не е така и за това аз съветвам всеки рекламодател да опита, но да не е разочарован, ако не получи силно желания резултат", каза още експертът.

Според нея интернет медиите ще стават все по-мобилни и ще предлагат все по-интересни продукти. Те не спират да се развиват и това е хубавото, коментира тя.

Томс самата не смята, че рекламодателите трябва да представят своите продукти в сайтове със съмнително съдържание като торент сайтовете.

"Когато разработвате един бранд и искате той да звучи добре, този бранд няма да звучи добре на всякакви места. Това е все едно да си купите билборд на кирковския пазар. По-добре е да се инвестира в стабилните он лайн медии, които инвестират в софтуер, хора, качествено съдържание и да асоцираме големи брандове с други големи брандове, отколкото със съмнителни места в интернет", сподели тя.

Източник: БГНЕС

Подобни статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Създайте идеалния климат у дома

Каквато и да е температурата навън и каквито и да са вашите...