Операция Жълти стотинки набра 70 000 лева в помощ на деца

3554
Операция Жълти стотинки набра 70 000 лева
в помощ на деца

© Vivacom

Осмото издание на националната дарителска кампания на VIVACOM Операция „Жълти стотинки“ успя да набере общо 70 000 лв. Тази година инициативата подкрепя мисията на Фондация И АЗ МОГА / I CAN TOO за подпомагане на деца с множествени увреждания.

Даренията ще бъдат насочени към „Център за Надежда“ в София, за дългосрочно осигуряване на още рехабилитатори и подобряване на грижата на децата с множествени увреждания, които го посещават. Това ще облекчи значително ежедневието им и ще подобри качеството им на живот.

Ще донесе повече спокойствие за техните родители, които трудно съчетават сериозните грижи за дете с множествени увреждания и ходенето на работа на пълен работен ден. Средствата ще бъдат разпределени така, че да осигурят ежедневна рехабилитация на място в Центъра за следващите две години. В „Център за Надежда“ грижа и терапия получават 50 деца.

В дарителската кампания на VIVACOM участваха клиенти на телекома, които имаха възможност да даряват своето ресто в магазините на компанията. В нея се вкллючиха и 25 партньора с над 1700 търговски обекта. Към тях по своя инициатива се присъединиха още десетки малки търговски обекти и много офиси в цялата страната, заявявайки от специалните „касички за жълти стотинки“.

Така в инициативата се включиха отделни семейства и служители на по-малки или по-големи фирми, училища, книжарници, кафенета и магазини. Посланици на кампанията и тази година бяха певицата Белослава и легендарният гимнастик Йордан Йовчев, които с личния си пример вдъхновиха стотици хора да оставят своето ресто или да заявят специална касичка за своето работно място.

Традиционните партньори на инициативата са: кино АРЕНА, Burger King, Ciela, Cinelibri, Colibri, DHL, Domino’s Pizza, Grand Optics, Inmedio, Joy Optics, KOM, Mr. Bricolage, 1 minute, Relay, Renault-Nissan, SDI Broker, Sport Depot, Texas Chicken и Zeiss Experience Center.

Новите партньори, присъединили се тази година към кампанията, са: Andrews Ladies, Booktrading, DOMKO, Eventim, Lafka и VIP Security.

Медийните партньори, благодарение на които повече хора имат шанса да научат за каузата, са: dir.bg, сп. Elle, вестник Стандарт, Дарик радио, Журнал за жената, Моето дете, Нова телевизия, радио FM+, Розали, actualno.com и iwoman.

Всеки, който иска да помогне на каузата на „Център за Надежда“ и извън рамките на кампанията, може да направи това с банков превод по специално създадената дарителска сметка: Фондация И АЗ МОГА | IBAN: BG70TTBB94001528002490; с SMS на кратък номер 1415 или обаждане на телефон 0900 5 14 15 (цена 1лв./1,20лв. за предплатени услуги); заявяване на касичка на: kasichka@vivacom.bg

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg