Операция Жълти стотинки набра 70 000 лева в помощ на деца

3671
Операция Жълти стотинки набра 70 000 лева
в помощ на деца

© Vivacom

Осмото издание на националната дарителска кампания на VIVACOM Операция „Жълти стотинки“ успя да набере общо 70 000 лв. Тази година инициативата подкрепя мисията на Фондация И АЗ МОГА / I CAN TOO за подпомагане на деца с множествени увреждания.

Даренията ще бъдат насочени към „Център за Надежда“ в София, за дългосрочно осигуряване на още рехабилитатори и подобряване на грижата на децата с множествени увреждания, които го посещават. Това ще облекчи значително ежедневието им и ще подобри качеството им на живот.

Ще донесе повече спокойствие за техните родители, които трудно съчетават сериозните грижи за дете с множествени увреждания и ходенето на работа на пълен работен ден. Средствата ще бъдат разпределени така, че да осигурят ежедневна рехабилитация на място в Центъра за следващите две години. В „Център за Надежда“ грижа и терапия получават 50 деца.

В дарителската кампания на VIVACOM участваха клиенти на телекома, които имаха възможност да даряват своето ресто в магазините на компанията. В нея се вкллючиха и 25 партньора с над 1700 търговски обекта. Към тях по своя инициатива се присъединиха още десетки малки търговски обекти и много офиси в цялата страната, заявявайки от специалните „касички за жълти стотинки“.

Така в инициативата се включиха отделни семейства и служители на по-малки или по-големи фирми, училища, книжарници, кафенета и магазини. Посланици на кампанията и тази година бяха певицата Белослава и легендарният гимнастик Йордан Йовчев, които с личния си пример вдъхновиха стотици хора да оставят своето ресто или да заявят специална касичка за своето работно място.

Традиционните партньори на инициативата са: кино АРЕНА, Burger King, Ciela, Cinelibri, Colibri, DHL, Domino’s Pizza, Grand Optics, Inmedio, Joy Optics, KOM, Mr. Bricolage, 1 minute, Relay, Renault-Nissan, SDI Broker, Sport Depot, Texas Chicken и Zeiss Experience Center.

Новите партньори, присъединили се тази година към кампанията, са: Andrews Ladies, Booktrading, DOMKO, Eventim, Lafka и VIP Security.

Медийните партньори, благодарение на които повече хора имат шанса да научат за каузата, са: dir.bg, сп. Elle, вестник Стандарт, Дарик радио, Журнал за жената, Моето дете, Нова телевизия, радио FM+, Розали, actualno.com и iwoman.

Всеки, който иска да помогне на каузата на „Център за Надежда“ и извън рамките на кампанията, може да направи това с банков превод по специално създадената дарителска сметка: Фондация И АЗ МОГА | IBAN: BG70TTBB94001528002490; с SMS на кратък номер 1415 или обаждане на телефон 0900 5 14 15 (цена 1лв./1,20лв. за предплатени услуги); заявяване на касичка на: kasichka@vivacom.bg

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Едно от най-добрите депозитни предложение за парите ви

Депозитът „Всичко е точно“ е специално за вас