Водещият в Югоизточна Европа Контакт център 60К и един от техните основни клиенти BE (част от Telefonica O2 във Великобритания) наскоро подписаха нов договор за техническо и клиентско обслужване на британски клиенти за още 3 години.

Да създадеш истински ценно партньорство не е лесно постижение. И двете компании са работили заедно няколко години, като са споделяли еднакви ценности, цели и най-добри практики, за да съградят едно наистина перфектно бизнес сътрудничество. Потвърждение на това е изказването на
Управляващия директор на БИ Крис Стенинг: „

Когато започнах работа в Би преди година, бях особено скептичен относно външните аутсорсъри, но приятно се изненадах от нивото на качество, стойност и клиентско обслужване, което 60К доставят. Много от наградите на BE, които бяха спечелени през последните 3 години, са точно техен принос.

Техните хора са изключителни, а подходът им е гъвкав и истински бизнес ориентиран. След като отстраниха конкурентите си в района, 60К показаха колко са ценни в качественото обслужване. Когато един от нашите партньори веднъж посети компанията, беше толкова впечатлен, че хареса кол центъра за собствен бизнес.

Аутсорсингът за мен сега е далеч по-обширно понятие от възможността за експедитивност – това е шанс да предложиш най-доброто в класното обслужване.”

Отговорност, проактивност, споделено познание, взаимоподчиненост и организационна цялост са само някои от главните фактори, определящи устойчивостта на това партньорство. Доказателство за него са многото награди, спечелени от БИ и 60К:

Най-добро Обслужване на клиенти във Великобритания за 2010 и 2011 (Think Broadband),
Най-добър великобритански потребител за фиксирана мрежа за 2010 и 2011 (според ISPA)
Най-добро EMEA аутсорсинг партньорство за 2010: сребърни медалисти, Най-добро EMEA аутсорсинг партньорство за 2011 (Европейски награди за Кол център).

За последната награда 60K бяха отличени за тяхното партньорство с БИ на гала церемония в Лондон, посетена от представители на световния бизнес, във връзка с която изпълнителният директор на Контактния център 60К Джон Гладуиш коментира:

“Това отличие е отражение на едно силно бизнес партньорство с нашия клиент BЕ. То се развиваше през последните 3 години и усещането на 60K е, че сме важна част от цялостната структура на компанията. И мениджмънтът на BЕ, и мениджмънтът на 60К винаги поставя клиентите на BЕ на първо място, а ние сме прочути в индустрията като доставчик на едно „изключително ниво на обслужване”, което е благодарение на усилията и на двете страни!”

Хората в 60К, посветени на проекта BЕ, са повече от 120 и се справят отлично с работата си. Те не само отговарят на очакванията на клиентите, но и ги надминават.

BЕ са лидер на британския пазар в доставянето на високоскоростен интернет с истински внушителна репутация по отношение на потребителския избор. Те изпълняват изискванията на клиентите, а те не приемат нищо друго, освен най-бързия, най-надеждния и високоскоростен интернет достъп, съчетан с най-доброто обслужване. BE осигурява една жива, въображаема и стимулираща високоскоростна алтернатива, която доставя много различно изживяване спрямо тези, с които са свикнали клиентите до момента.

BE са на пазара от 2005 година и са изградили собствена мрежа за най-новите ADSL 2+ технологии - във всяко едно отношение са иноватори в технологията, а в момента БИ изгражда оптична интернет мрежа. Бъдещето изглежда абсолютно „розово” и за двете компании, като се има предвид плановете им за агресивен растеж през 2012.

До момента проактивната подкрепа и партньорство на 60K наскоро доведе и до откриването на втори офис на кол центъра, с цел да бъдат удовлетворени съществуващите, както и бъдещите нарастващи изисквания на клиентите. Като част от плановете на компанията за 2012 са придобиването на нови локации в Европа, за да се обособят повече възможности за подпомагане, добавяне на нови езици и поддръжка.