Пивоварите отделиха 3 млн. лв. за реклама за първите три месеца на 2007 г.
Разходите за реклама на членовете на Съюза на Пивоварите в България за първите три месеца на 2007 г. са 3 млн. лв., каза днес председателят на съюза Владимир Иванов.
За сравнение, през периода януари-март разходите за реклама са на стойност 1.4 млн. лв.
Силните периоди в рекламата са май/юни и октомври месец, докато като за слаб период може да се определи месец август.
От началото на годината в страната вече се произвеждат шест нови марки бира. Това са Царско светло (марка на СВА) и Пети океан – жива бира, и двете от Болярка, Zagorka Gold (Загорка АД), Astika Fine Quality Lager (Каменица), Holsten (Карлсберг България) и София (Ломско пиво).
В страната се дистрибутират и следните марки пиво от вносители, нечленуващи в СПБ : Bavaria, BitBurger, Clausthaler, Cobra, Corona, Efes, Erdinger, Foster, Grolsh, Kilnenny, Krombacher, Mixery, OeTTINGER, Union Crni Baron, Panache, Paulaner, Pollar, Radeberger и Warsteiner.
Според Владимир Иванов местните пивовари държат 80% от пазара на бира в страна.