Ние търсим в най-дълбоката криза да направим, колкото се може повече неща. По ОП „Регионално развитие" стартираме рехабилитация на пътища, които 40 години не са пипани, защото европейските пари са за ново строителство, заяви Плевнелиев.

60 опасни моста в страната бяха изследвани по една френска технология и това са най-опасните, което пък не означава, че ще паднат утре, но ще търсим финансиране за рехабилитацията им, допълва регионалният министър.

Почти всички български семейства и български фирми имаха в края на 2009 г. имаха кредити и затова правителството можеше да направи само едно - финансова дисциплина, за да не съборим тези семейства и фирми.

Не трябва да има и капчица съмнение, че това, което ние правим не е съгласувано с ЕК, категорично заяви министърът.

Магистралите и „Тракия", и „Марица" са изключително лесни за строене и е чудно как за 46 години правителствата не са ги приключили.

„Истината е, че 116 км. магистрала се строи и минаваме през много напоителни канали, които ще бъдат изчистени и пребетонирани, за което правителството дава 13 млн. лв.", допълни министър Плевнелиев.

Той допълни, че в момента работи за бъдещото поколение и затова се опитва да запечата исторически всичко, което прави.

За пореден път Росен Плевнелиев отрече да е кандидатът за президент на ГЕРБ.