„Победа” АД отбелязва ръст на приходите от продажби от близо 33% за първото тримесечие

1158
„Победа” АД отбелязва ръст на приходите от продажби от близо 33% за първото тримесечие

„Победа” АД отбелязва 32.8% ръст на приходите от продажби за първото тримесечие на 2008 г. спрямо същия период на предходната година. Ръстът на приходите на годишна база за 2007 г. е приблизително 7%. Продажбите на дружеството за миналата година възлизат на над 20 млн. лв, а за 2006 г. те са 18 757 000 лв.

„Победа” АД е водещ производител на бисквити и мини кексове в България и е един от лидерите на пазара на шоколадови бонбони. Компанията води началото си от далечната 1929 г., когато бургаският предприемач Аврам Чальовски основава Фабриката за захарни изделия и растителни масла "Аврам Чальовски".

Продуктовото портфолио на „Победа” АД включва добре познати марки на българския пазар като бисквити „Закуска”, „Обикновени бисквити”, „Еверест”, „Навона”, „Анелия” и „Мерита”; серията мини кексове „Супер Браво” и класическите бонбони „Черноморец”, чиято рецепта е с над 30-годишна история.

От началото на март 2008 г. „Победа” АД пусна в масова продажба на пазара в цялата страна нов артикул бонбони „Черноморец” – с парченца ябълка и стафиди. Ябълковите парченца в бонбоните са продукт на патентована технология за запазване на полезните съставки на плода при производството на сладкарски изделия, която е без аналог на българския пазар. Новите бонбони се произвеждат пилотно от средата на януари тази година и са дългоочаквано продуктово разширение на легендарната марка.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg