Петото издание на конкурса BAAwards на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) набира скорост и в секцията на бизнес наградите. Под мотото „БАРкод на успеха“ ще бъдат отличени екипите и експертите, реализирали най-добрите и успешни маркетингови стратегии през изминалата година. Условията за участие изискват кампаниите да са осъществени в периода между 1 януари 2017 г. и 15 май 2018 г. Участниците могат да подават своите заявки онлайн до 02 септември 2018 на сайта на конкурса.

BAAwards 2018 стартира с обявената за първи път в тазгодишното издание награда на БАР за студентски проект по маркетингови комуникации. Ентусиазираните екипи от университетите се включиха с рекорден брой предложения. Сега набира скорост и подаването на проекти за бизнес награда. Кандидатстващите се състезават за екипно или индивидуално отличие в 10 различни категории:

  • "Нов продукт",
  • "Нова услуга",
  • "Нова корпоративна марка,
  • "Ребрандинг на продукт,
  • "Ребрандинг на услуга",
  • "Корпоративен ребрандинг",
  • "Пускане на пазара на обновен продукт"
  • „Пускане на пазара на обновена услуга"
  • "Активиране на марка"
  • "Корпоративна социална отговорност"
  • Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, сподели: „BAAwards стартира през 2014 с 29 заявки и средна оценка от 18,7т. (при макс. 30). Четвъртото издание – през 2017, завърши с 43 заявки и средна оценка от 22,77т. Надяваме се, че тенденцията за увеличение на броя и качеството на подаваните проекти ще се запази и тази година. BAAwards® вече е разпознаваема марка, символ на най-висок професионализъм в маркетинговите комуникации, представен от гледната точка на тези, които носят пряката отговорност за бизнеса – рекламодателите. Каним всички, които знаят тайните на БАР-кода на успеха, да ги споделят в конкурса до 2 септември!“

    Подробна информация за конкурса BAAwards – срокове и условия за участие, може да прочетете на „BAAwards 2018’ – Баркод на успеха“