Над 43 000 души подкрепиха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас „Любимите марки”. Тази година BILLA Градини е големият победител в категория „Иновативни марки – храни и напитки“.

На официална церемония, търговската верига стана финалист с още пет бранда в съответните категории - Месни продукти „Българска ферма“ в раздел „Месни продукти“, кисело мляко BILLA в Млечни продукти, минерална вода BILLA категория „Минерална и бутилирана вода“. Българска ферма и BILLA Кулинариум пък са финалисти в категориите „Собствени марки – храни и напитки“ и „Уеб медии и сайтове“.

„Това е поредната висока оценка за BILLA България от страна на потребителите, чието доверие вече 20 години поставя компанията сред лидерите на пазара. Тези резултати показват, че усилията ни да развиваме силни собствени марки, както и поддържаме високо ниво на предлаганите продукти и услуги, срещат силен интерес. Клиентите са най-обективното жури и тяхната оценка е изключително важна за нас“, споделя Норберт Мисбрандт, Изпълнителен директор на BILLA България.

BILLA Градини печели приза с признанието на над 5 470 от гласувалите. В началото на летния сезон, за седма поредна година, веригата стартира кампания, която поставя фокус върху разнообразието от подбрани сортове български плодове и зеленчуци, произведени от над 40 родни производители.

Ежеседмични изследвания в международни лаборатории следят нивата на над 700 вида пестициди, което гарантира, че в рамките на програмата, поставила началото на марката BILLA Градини, се произвеждат здравословни и чисти продукти, а влиянието върху околната среда е силно ограничено. Компанията бележи възходяща тенденцията по отношение на броя на артикулите, които стават част от марката през годините. Към 2020 г. клиентите на BILLA България са имали възможност да избират измежду 122 артикула.

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.

BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.

Веригата е представена в 39 града в страната със 132 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.