През март, членовете на Съюза на Пивоварите в България са реализирали общо 436 055 хектолитра бира, показват данни, оповестени от съюза.

Общо от началото на годината компаниите членове са продали 887 512 хектолитра бира.

След първото тримесечие на годината лидер по продажби остава Загорка АД, реализирала общо 290 993 хектолитра бира. Само през март от компанията отчитат продажби на 131 779 хектолитра бира.

Втора и трета позиция към март са за Карлсберг България АД и Каменица АД, чиито продажби са 258 113 и 230 583 хектолитра. През март двете компании реализираха съответно 126 922 и 124 627 хектолитра бира, като Каменица отново е лидер и по продажби в чужбина с 807 хектолитра, спрямо 844 хектолитра за втория месец на годината.

Болярка-ВТ продаде 46 307 хектолитра през март и общо 93 281 от началото на годината, като декларира и износ на 200 хектолитра за изминалия месец.

Планиращата листване на Българска фондова борса Ломско пиво и Агрима АД са реализирали респективно 6 177 и 243 хектолитра за март и общо 14 052 и 490 хектолитра бира от началото на годината.