Членовете на Съюза на Пивоварите в България са реализирали общо 592 934 хектолитра бира за изминалия месец, показват данни, оповестени от съюза. Месец по-рано продажбите възлязоха на 478 602 хектолитра бира.

С най-големи продажби за май са Каменица (188 068 хектолитра), следвана от Загорка и Карлсберг България, респективно 171 572 и 149 232 хектолитра.

Четвъртата позиция, както и в предходните месеци е за Болярка-ВТ, реализирала 68 241 хектолитра, от които 3356 хектолитра в чужбина, с което пивоварната е лидер по продажби извън граница.

Общо 15 006 хектолитра са продажбите на Ломско пиво, докато Агрима е реализирала 815 хектолитра пенлива течност през май.

От началото на годината продажбите на членовете на съюза възлизат на 1.959 млн. хектолитра, като лидери са Загорка (621 590 хектолитра), Каменица (558 518 хектолитра) и Карлсберг България с 531 165 хектолитра бира.