Членовете на Съюза на Пивоварите в България са реализирали общо 478 602 хектолитра бира за изминалия месец, показват данни, оповестени от съюза.

Общо от началото на годината компаниите членове са продали 1 366 116 хектолитра пенлива течност.

Лидер по продажби за първите четири месеца на 2007 г. остава Загорка АД, реализирала общо 450 019 хектолитра бира. Само през април от компанията продадоха (159 хил. хектолитра, което е с над 19 хил. хектолитра повече (139 869) от Каменица и с 36 хил. хектолитра повече от Карсберг България (123 820).

С натрупване от началото на годината Карсберг България и Каменица имат продажби за общо 382 хил. и 370 хил. хектолитра бира.

Болярка-ВТ продаде 46 476 хектолитра през април и общо 139 757 от началото на годината, като като декларира и износ на 1578 хектолитра за изминалия месец, което поставя компанията на второ място в чужбина след Каменица с 2242 хектолитра.

Ломско Пиво и Агрима реализираха съответно 9024 и 390 хектолитра за април и 23 076 и 880 хектолитра от началото на годината. Съюзът на Пивоварите в България не предоставя данни за продажбите на Леденика и ММ, както и за някои от малките пивоварни.