Продажбите на автомобили в България през изминалата 2006 година са отбелязали ръст от 27.5%, посочиха изнесени данни на Съюза на вносителите на автомобили в страната ни. За изминалата година броят на продадените леки автомобили е възлязъл на 42 625 броя, като водещи по продажби са били тези с марката Peugeut, възлезли на 4 628 броя, или 10.9% от общия размер на продажбите на автомобили. Макар и продължаващи да заемат лидерската позиция, дела на продажбите на френския автомобилопроизводител се понижава през изминалата година, след като през 2005 година е възлизал на близо 14% от общите продажби на автомобили. Втората позиция се заема от Тoyota, регистрирали продажби в размер на 4 204 автомобила, или 9.9% от продажбите, като японкският автомобилен производител са се повишили миналата година в сравнение с регистрирания му през предходната година дял от 8.5%. Следващ в класацията по продажби е Ford с продажби от 3 840 броя, или 9% от прадажбите, като и тук е регистрирано минимално понижение в сравнение с дела от общите продажби, в размер 9.4% година по-рано. Най-голям ръст през изминалата 2006 година са отбелязали продажбите на автомобилите с марка Dacia, които от незначителен дял от пазара в страната ни през 2005 година, са се повишили до 1 721 автомобила през миналата година, или 4% от общите продажби на автомобили. Продажбите на мотоциклети обаче са се понижили с 12.3% през миналата година, до 299 броя, в сравнение с 341 броя автомобила година по-рано. Значително повишение, от над 77%, са отбелязали продажбите на автобуси и камиони. Те са възлезли на 2 675 броя през изминалата година, в сравнение с 1 506 броя година по-рано.