13 млн. евро е общият размер на инвестицията в най-големия продажбено-сервизен и дистрибуционен център на Hyundai в Европейския съюз, който беше открит официално на 2 юни 2008 г.

Комплексът е изграден за близо 2 години от ексклузивният вносител на марката у нас - Индустриал Комерс и се намира на Околовръстен път 260 до Бизнес Парк София, срещу Арена Младост. Новият център на Hyundai ще предлага напълно нов и непознат до сега стандарт на обслужване на собствениците на автомобили в България.



Той е разположен на първите две нива на модерна офис сграда. Капацитетът на центъра е над 3500 автомобила месечно, а с въвеждането му в експлоатация се затваря напълно цикълът на ремонтно-технически дейности. В най-големия център на Hyundai ще работят над 120 души, като половината от тях ще са ангажирани именно в модерния автосервиз на базата.

Новите стандарти на обслужване и професионалният екип ще осигурят с 20% по-висока ефективност на целия сервизен процес. С 40% ще се скъси времето за извършване на бояджийски и тенекеджийски услуги, а нуждаещите се от смяна на масло и филтри автомобили ще се приемат още в същия ден на заявката и ще се обслужват веднага. Значително ще се съкрати и срока за влизане в ремонт на автомобили, претърпели пътнотранспортни произшествия.



Двете функционални нива на новата база на корейската марка са разгърнати на 13 000 кв. метра. На първото ниво се намират автосалонът, сервизът и офисите на компанията, а на второто - административните помещения. Посетителите ще се посрещат в две приемни, конферентни зали и кафене. Няма да имат проблем и при паркирането, тъй като на територията на целия комплекс са осигурени над 120 закрити и открити паркоместа.

За удобство на своите клиенти, базата разполага с голям безмитен склад с капацитет 300 коли. За най-нетърпеливите ценители на Hyundai, които искат веднага да притежават автомобил в избрания от тях модел, цвят и екстри, центърът предлага и бърз склад. Постоянната му наличност от над 30 автомобила води до съкращаване на времето от избора до доставката, а клиентите ще могат да получат желания от тях модел само за 24 часа.



В автосалона ще са изложени 16 автомобила от цялата гама на марката. Там ще се организират и хитовите премиери на корейския автомобилен гигант, като например представянето на високопроходимият ix55 в края на 2008 година, който се очаква да наследи успеха на Hyundai Santa Fe.

Индустриал Комерс увеличава мрежата за обслужване на клиентите си в столицата, тъй като с отварянето на новия център общият брой на базите на Hyundai в столицата стават три. Сервизно-продажбеният център на компанията в кв. Дървеница ще продължи да предоставя висококачествено обслужване на клиентите на марката.

Вследствие на агресивната политика на Идустриал Комерс за създаване на сериозна дистрибуторска мрежа в страната, дилърските звена на корейската марка у нас са вече 13. За да отговори на изискванията на европейските потребители за качествено обслужване Индустриал Комерс ще реализира специални програми за обучение на своите дилъри и екипи от страната, които ще се извършват именно в основната база на Hyundai в столицата.