Санкционират Близу за заблуждаваща реклама

856
Санкционират Близу за заблуждаваща реклама

Комисията за защита на конкуренцията установи извършено нарушение по чл. 33, ал. 2, т.1, във връзка с чл.32 от ЗЗК, от страна на „Близу Медиа енд Броудбенд" ЕАД и наложи имуществена санкция в размер на 30 379,00 лв. (тридесет хиляди триста седемдесет и девет лева).

Повод за производството е сигнал на потребител за заблуждаващи рекламни послания на дружеството във връзка с предлагания „Пълен пакет", включващ цифрова телевизия с над 150 програми, интернет и фиксирани телефонни услуги.

Производството установи, че Близу действително е заблудило потребителите, тъй като реално е предлагало доста по-малък брой телевизионни програми.

КЗК счита, че добросъвестната търговска практика изисква телевизионният оператор да следи за качеството и броя на програмите, които предоставя, като основни характеристики на предлаганата от него услуга.

При определяне на санкцията Комисията е взела под внимание степента и периода на нарушението, както и ограничения мащаб на рекламната кампания. Комисията се е ръководила и от разбирането си, че санкцията трябва да има превантивен характер срещу бъдещи недобросъвестни действия.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Ba Na Hills - слънчевата земя на чудесата

Кацнал на висок хълм, който гарантира прекрасен природен пейзаж,...