Председателят на Българската търговско-промишлена палата (БТПП) Цветан Симеонов. Тoй коментира, че тактиката да се съкращават разходи от маркетинг и реклама на фирмите в период на криза е неправилна тактика.

Симеонов дава за пример по-развитите пазарни икономики, които през миналата година са похарчили повече пари за реклама и маркетинг на стоки и услуги, отколкото през предишни, по-успешни години.

Цветан Симеонов съобщи, че Българската агенция за инвестиции предвижда доста сериозни средства през следващата година за реклама на България и на българските стоки и услуги зад граница, включително и за участие в панаири и изложби.

Въпреки общата тенденция на оттегляне на бизнеса от участие в изложби и панаири, участниците в тазгодишното изложение Произведено в България, което се провежда в НДК, на леката индустрия са намалели само с 8 на сто, посочи още той.

Източник: БНР