Симеонов:Свиването на разходите за реклама е лоша стратегия

754
Симеонов:Свиването на разходите за реклама е лоша стратегия

Председателят на Българската търговско-промишлена палата (БТПП) Цветан Симеонов. Тoй коментира, че тактиката да се съкращават разходи от маркетинг и реклама на фирмите в период на криза е неправилна тактика.

Симеонов дава за пример по-развитите пазарни икономики, които през миналата година са похарчили повече пари за реклама и маркетинг на стоки и услуги, отколкото през предишни, по-успешни години.

Цветан Симеонов съобщи, че Българската агенция за инвестиции предвижда доста сериозни средства през следващата година за реклама на България и на българските стоки и услуги зад граница, включително и за участие в панаири и изложби.

Въпреки общата тенденция на оттегляне на бизнеса от участие в изложби и панаири, участниците в тазгодишното изложение Произведено в България, което се провежда в НДК, на леката индустрия са намалели само с 8 на сто, посочи още той.

Източник: БНР

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 663.570 0.00%
  • BGREIT 114.370 0.00%
  • BGTR30 549.270 0.00%
  • BGBX40 129.990 0.00%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1783 1.1784
  • GBP/USD 1.3440 1.3441
  • USD/JPY 114.1100 114.1220
  • USD/CHF 0.9879 0.9881
  • USD/CAD 1.2777 1.2779
  • AUD/USD 0.7672 0.7673
  • USD/BGN 1.6597 1.6600
Ask Bid
  • DOW JONES 24528.14 24532.14
  • S&P500 2651.93 2652.43
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5362.98 5364.98
  • DAX 13085.45 13087.45
  • FTSE 100 7461.49 7462.99
  • ПЕТРОЛ 57.12 57.17
  • ЗЛАТО 1254.77 1255.27
  • СРЕБРО 15.90 15.93

Видео