Симеонов:Свиването на разходите за реклама е лоша стратегия

723
Симеонов:Свиването на разходите за реклама е лоша стратегия

Председателят на Българската търговско-промишлена палата (БТПП) Цветан Симеонов. Тoй коментира, че тактиката да се съкращават разходи от маркетинг и реклама на фирмите в период на криза е неправилна тактика.

Симеонов дава за пример по-развитите пазарни икономики, които през миналата година са похарчили повече пари за реклама и маркетинг на стоки и услуги, отколкото през предишни, по-успешни години.

Цветан Симеонов съобщи, че Българската агенция за инвестиции предвижда доста сериозни средства през следващата година за реклама на България и на българските стоки и услуги зад граница, включително и за участие в панаири и изложби.

Въпреки общата тенденция на оттегляне на бизнеса от участие в изложби и панаири, участниците в тазгодишното изложение Произведено в България, което се провежда в НДК, на леката индустрия са намалели само с 8 на сто, посочи още той.

Източник: БНР

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 670.280 0.00%
  • BGREIT 115.130 0.00%
  • BGTR30 546.660 0.00%
  • BGBX40 131.310 0.00%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1791 1.1792
  • GBP/USD 1.3250 1.3251
  • USD/JPY 112.2450 112.2570
  • USD/CHF 0.9757 0.9759
  • USD/CAD 1.2524 1.2526
  • AUD/USD 0.7846 0.7847
  • USD/BGN 1.6586 1.6589
Ask Bid
  • DOW JONES 22958.73 22962.73
  • S&P500 2557.34 2557.84
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5362.66 5364.66
  • DAX 13005.39 13007.39
  • FTSE 100 7535.42 7536.92
  • ПЕТРОЛ 52.10 52.16
  • ЗЛАТО 1294.07 1294.57
  • СРЕБРО 17.20 17.24

Видео