През летните месеци броят на клиентите на „Софийска вода”, които са платили сметките си за вода чрез Интернет, по банков път и чрез Easypay, се е увеличил няколко пъти.

Два пъти повече хора са използвали Интернет, за да покрият задълженията си към дружеството. През миналия месец те са били 23 000, докато през януари са били 14 000. Клиентите, които са направили плащане по банков път, също са се увеличили с над 7000.

Най-много са се покачили плащанията в офисите на Easypay. Близо три пъти повече клиенти са се обърнали към офисите на веригата, които са 300 в цялата страна.

Това е голямо улеснение, тъй като през лятната почивка всеки може да заплати там сметката си за вода - в брой, с дебитна или кредитна карта. При този начин на плащане няма такса за превода и не е необходима предварителна регистрация.

Плащания за вода се приемат също и в деветте центъра за услуги на „Софийска вода”, в 24 пощенски станции в столицата, както и в 51 крайградски пощенски клонове.