Нова временна приемна за длъжници в центъра за услуги в ж.к. "Младост" 4 открива "Софийска вода" на 25 февруари, съобщиха от отдел "Комуникации" на дружеството.

През миналата седмица 8 000 души са получили писма с информация за неплатените си сметки и покана да се срещнат с представители на дружеството. Това са клиенти, чието потребление се изчислява на база и имат над 3 неплатени сметки на стойност над 300 лв. Общият дълг на поканените клиенти е над 10 млн. лв., а средната неплатена сметка над 1200 лв.

Екип "Събиране на вземания" и мениджъри на дружеството ще се срещат с длъжниците, за да обсъдят възможности за индивидуално уреждане на дълговете и сключване на споразумения за разсрочено плащане. Споразумение за разсрочено плащане се сключва за период до шест месеца и при първоначална вноска от 30 на сто. За този период не се начисляват лихви по дълга.

През миналата година такива приемни бяха открити в ж.к. "Люлин", жк. "Надежда", ж.к "Младост" и ж.к. "Дружба".

Резултатите сочат, че това е ефективен подход за решаване на проблемите с нередовните клиенти, се посочва в съобщението.