Стартира набирането на кампании в конкурса BAAwards 2017

699
Стартира набирането на кампании в конкурса BAAwards 2017

© BAAwards 2017

Системата за кандидатстване в четвъртото издание на конкурса за наградите BAAwards вече е активна на сайта http://www.baawards.com. Организациите, които искат да подадат своите кандидатури, могат да го направят от 29 май до 25 август 2017 г. Приемат се кампании, осъществени в периода от 1 януари 2016 до 15 май 2017г.

Конкурсът, който отличава най-добрите постижения в сферата на маркетинговите комуникации, приема кампании в 10 категории: „Нов продукт", „Нова услуга", „Нова корпоративна марка", „Ребрандинг на продукт", „Ребрандинг на услуга“, „Корпоративен ребрандинг", „Пускане на пазара на обновен продукт", „Пускане на пазара на обновена услуга”, „Активиране на марка" и „Корпоративна социална отговорност".

Авторитетно жури, съставено от 11 изтъкнати маркетолози и комуникационни специалисти, ще оценява кандидатите. През тази година членове на журито са Кирил Хаджидинев (председател), Юлиан Добрев, проф. д-р Христо Катранджиев, Кристина Петрова, Невена Цекова, Елица Серафимова, Ива Димова, Боряна Великова, Венцеслав Хиков, Д-р Кристиян Постаджиян и Валентин Коен.

Критериите, по които ще се формира оценката на журито, са три - определяне на посоката, изпълнение и резултати. При критерия „определяне на посока“ ще се вземат предвид анализите на пазара и потребителските нужди, разбирането на потребителите, бизнеса, разкриване на нови възможности и поставянето на бизнес цели. 

При критерия „изпълнение на кампанията“ ще се оценяват инициативност, следене на развитието на проекта, придържане към основната посока, реагиране на промени, работа с партньори и с доставчици на услуги. При критерия „оценка на резултатите“ от значение ще бъде  ефекта на кампанията върху познаваемостта и представата за марката,  върху цялостния бизнес и постигането на поставените цели.

В конкурса могат да бъдат раздадени до 21 награди в 10-те категории (10 екипни, 10 индивидуални и награда „изгряваща звезда“). Победителите ще бъдат обявени в последната седмица на септември на гала церемония. Цялата информация за конкурса, критериите за оценка, журито и процеса нa кандидатстване може да бъде намерена на обновения сайт: baawards.com.

И тази година организаторите ще представят BAAwards ноу хау, споделяйки най-добрите кампании, отличени в рамките на четвъртото издание на конкурса. По този начин Българската асоциация на рекламодателите (БАР), продължава да работи за развитието на по-високи професионални и етични стандарти в маркетинговите комуникации.

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg