Стартира набирането на кампании в конкурса BAAwards 2017

805
Стартира набирането на кампании в конкурса BAAwards 2017

© BAAwards 2017

Системата за кандидатстване в четвъртото издание на конкурса за наградите BAAwards вече е активна на сайта http://www.baawards.com. Организациите, които искат да подадат своите кандидатури, могат да го направят от 29 май до 25 август 2017 г. Приемат се кампании, осъществени в периода от 1 януари 2016 до 15 май 2017г.

Конкурсът, който отличава най-добрите постижения в сферата на маркетинговите комуникации, приема кампании в 10 категории: „Нов продукт", „Нова услуга", „Нова корпоративна марка", „Ребрандинг на продукт", „Ребрандинг на услуга“, „Корпоративен ребрандинг", „Пускане на пазара на обновен продукт", „Пускане на пазара на обновена услуга”, „Активиране на марка" и „Корпоративна социална отговорност".

Авторитетно жури, съставено от 11 изтъкнати маркетолози и комуникационни специалисти, ще оценява кандидатите. През тази година членове на журито са Кирил Хаджидинев (председател), Юлиан Добрев, проф. д-р Христо Катранджиев, Кристина Петрова, Невена Цекова, Елица Серафимова, Ива Димова, Боряна Великова, Венцеслав Хиков, Д-р Кристиян Постаджиян и Валентин Коен.

Критериите, по които ще се формира оценката на журито, са три - определяне на посоката, изпълнение и резултати. При критерия „определяне на посока“ ще се вземат предвид анализите на пазара и потребителските нужди, разбирането на потребителите, бизнеса, разкриване на нови възможности и поставянето на бизнес цели. 

При критерия „изпълнение на кампанията“ ще се оценяват инициативност, следене на развитието на проекта, придържане към основната посока, реагиране на промени, работа с партньори и с доставчици на услуги. При критерия „оценка на резултатите“ от значение ще бъде  ефекта на кампанията върху познаваемостта и представата за марката,  върху цялостния бизнес и постигането на поставените цели.

В конкурса могат да бъдат раздадени до 21 награди в 10-те категории (10 екипни, 10 индивидуални и награда „изгряваща звезда“). Победителите ще бъдат обявени в последната седмица на септември на гала церемония. Цялата информация за конкурса, критериите за оценка, журито и процеса нa кандидатстване може да бъде намерена на обновения сайт: baawards.com.

И тази година организаторите ще представят BAAwards ноу хау, споделяйки най-добрите кампании, отличени в рамките на четвъртото издание на конкурса. По този начин Българската асоциация на рекламодателите (БАР), продължава да работи за развитието на по-високи професионални и етични стандарти в маркетинговите комуникации.

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Едно от най-добрите депозитни предложение за парите ви

Депозитът „Всичко е точно“ е специално за вас