Столична община пита: как да изглежда булевард Дондуков?

4315
Столична община пита: как да изглежда булевард Дондуков?

Три варианта за ремонт на един от най-емблематичните столични булеварди - Дондуков, предлага общината. Изборът е на гражданите, които могат да изразят позицията си в специална анкета на сайта на СО.

Цялостният ремонт на булеварда е предвиден за 2017 г. Тогава ще бъдат реконструирани трамвайният релсов път, пътните платна и контактно кабелна мрежа в участъка от ул. ”Кракра” до Младежки театър”.

Проектът не променя характера на булеварда, запазва се габаритът на пътното платно от 18 м с два тротоара по 5 м. Предвижда се изграждането на перони в района на трамвайните спирки. Проектирани са по два перона на всяко от кръстовищата бул. „Княз Ал. Дондуков” – ул. „Георги Раковски” и бул. „Княз Ал. Дондуков” - бул. „Васил Левски”.

Оставащата лента за движение на моторни превозни средства е 3.50 м. Пероните са обособени до пешеходните пътеки на кръстовищата, за да могат пешеходците да използват за пресичане фазата на светофарите, посочват от общината.

Проектът е разработен в три варианта. При първия се предвижда павирана настилка на пътните платна и при трамвайните трасета.

Вариант 2 предлага изпълнение на активните пътни платна с асфалтова настилка и на павирана настилка при трамвайните трасета и зоната за паркиране. Вариант 3 е с асфалтова настилка при активните пътни платна, трамвайните трасета и в зоната за паркиране.

Изборът си можете да направите тук

Снимки: wikipedia, Столична община

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

banda88
# 0
12:09 | 12 September 2016
За съжаление "трикът" с дръвчетата си казва думата и трети вариант води убедително. За "майсторите", които обичат да карат по трамвайните ленти имам да кажа, че това, че ще ги асфалтират не е по-добре за тях, защото асфалтът в близост до линиите се разбива, докато паветата-не. Скоро те ще избегнат неудобството да фучат по трамвайните линии по павета, но ще се нахендрят в дупки, когато пътят се разбие там, а честите ремонти ще са неизбежни. нека има асфалт в лентите за коли и нека здравината от паветата си каже думата при релсите. Мислете!
banda88
# 1
12:09 | 12 September 2016
Третият вариант е с приятно поставени дръвчета, който подсъзнателно да накара хората да изберат него поради някаква причина. Иначе според мен най-удачният вариант е вторият и ще ви кажа защо - Трамвайните линии са павирани, а предимството на павираната настилка е тяхната здравина, а точно на линиите ни трябва такава - в противен случай очаквайте разбит асфалт и чести ремонти. недостатъците са по-скъпата изработка и по-дългото време, които обаче се изплащат в близкото бъдеще. Асфалтът е по-евтин и е по-удачен за шофиране с автомобил - затова е по-добре лентите за движение на автомобили, автобуси и камиони да са асфалтирани, докато трамвайните линии са защитени от здрава павирана настилка. По този начин се получава оптимален ефект - здравина, където ни е нужна и комфорт на точните места.
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg