Студентската организация AIESEC провежда бизнес симулация, където студентите ще могат да приложат на практика знанията и уменията, придобити в университетите в реална конкурентна среда. Представители на компании ще представят реални бизнес казуси и ще търсят иновативни решения от участниците.

Бизнес симулацията е част от инициативата " Бизнесът в действие " на AIESEC, която се провежда за трета поредна година и се вписва в усилията за изграждане на мост между корпоративния сектор и висшето образование.

Проектът предвижда около 100 студенти от водещи български университети да участват в симулация. Те ще бъдат разделени на конкурентни екипи и ще работят по проекти, зададени от партниращите компании. Представители на компаниите - партньори ще консултират студентските екипи в практическото изпълнение на задачата.

Събитието ще започне в 11.00 часа днес, 17 април, и ще се проведе от 17 до 20 Април в Университета по архитектура, строителство и геодезия като партниращи организации по проекта са PricewaterhouseCoopers, Danone, HP Global Delivery Centre, ING Insurance, Geotechmin, AIMS Human Capital, Kraft.

AIESEC е най-голямата международна студентска организация, която предоставя възможност на младите хора да открият и развият потенциала си и по този начин да окажат позитивно влияние върху обществото.

Представена в 105 страни и територии, в над 1100 университета по целия свят, организацията се стреми да развие няколко характеристики у младите хора – предприемачество, активно учене от заобикалящата ги среда, социална отговорност и толерантност към чуждите култури.