Свилен Стрезов: Тайната на добрата реклама е в баланса

316
Свилен Стрезов: Тайната на добрата реклама е в баланса

Съвсем скоро предстои церемонията по раздаването на годишните награди на Българската асоциация на рекламодателите, а крайният срок за подаване на номинациите е 8 септември.

Става дума за събитие, което представителите на рекламния и медийния бизнес у нас очакват с особен интерес, а наградите на БАР са състезание на олимпийски принцип, в което губещи са само тези, които не са подали заявката си за участие навреме.

Рекламодатели, комуникационни агенции и студенти и този път ще се състезават в три отделни конкурса BAAwards2019.

В момента е в ход подаването на заявки от рекламодатели и от комуникационни агенции, които тази година за първи път имат и отделен конкурс в надпреварата за бизнес наградите на БАР.

Как се развива конкурсът и какви са правилата, по които съдийските комисии избират победителите? Това попитахме Свилен Стрезов, председател на БАР. Вижте какво ни сподели той във видеоматериала.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg