Търговският офис на БЕЛЛА България в Румъния отбеляза своята първа годишнина. За този сравнително кратък период структурата успя да изгради стабилни партньорски взаимоотношения с водещите дистрибутори от региона и да развие собствена логистична мрежа в Букурещ.

От началото на своята дейност през октомври миналата година новото звено на компанията постоянно развива своята дейност и провежда последователна политика за налагане на продуктите на БЕЛЛА България на румънския пазар.

Днес, една година по-късно, в търговския офис на БЕЛЛА в Румъния вече работят 28 служители, които покриват територията на цялата страна. Има обособено звено в Букурещ, което се грижи за контактите с големите търговски вериги, разполагащи с над 70 обекта. Освен това отговарят за директното зареждане на близо 350 квартални магазина в Букурещ и региона.

БЕЛЛА България присъства на румънския пазар от 2001 г. През този период компанията работи с различни дистрибутори, разчитайки най-вече на тяхното добро познаване на бизнеса. Първоначално тя се ориентира към налагането точените кори и бутер тестото, като продукти с голям потенциал.

Истинската експанзия на бренда започна обаче след навлизането на компанията в нова продуктова категория - „convenience food" (готовите замразени банички от точени кори и бутер тесто). Резултатите от него показват определена специфика на харесваните вкусове, което налага различна стратегия при позиционирането им. Тя включва и изготвянето на специални опаковки на румънски език.

Анализът на БЕЛЛА България на румънския пазар показва и известни сходства със ситуацията у нас. И двете страни имат „млади пазари", които за разлика от развитите страни в Западна Европа, се характеризират със засилен потребителски интерес към нововъденията.