Обичайните процеси като свързаност, функциониране на мрежата, приемане на документи в магазините ще работят нормално

В следващите два дни Мобилтел ще извърши планирана профилактика. Предстоящите действия са рутинни и са планирани да се проведат през уикенда, стана ясно на среща с журналисти днес с главния технически директор на компанията Хорст Пертл.

Процесът е планиран по начин, който да запази обичайния темп на работа в компанията. Магазините и партньорската мрежа ще работят както обикновено, а всички услуги на мобилната и фиксираната мрежа ще бъдат достъпни без проблем.

По време на профилактиката някои от информационните услуги на компанията, като проверка на сметка и отстъпки, ще бъдат временно недостъпни през каналите за самообслужване (STK менюто на телефона, Vodafone live! портал, сайта на М-Тел и IVR меню) и при свързване със сътрудник на *88. Временно ще бъде ограничена и промяната на услуги през каналите за самообслужване.

Всички други процеси – свързаност, функциониране на мрежата, приемане на документи в магазините и покупки, ще протичат нормално.

Ръководството на телекома предварително поднася извинение на клиентите за евентуалните неудобства, които биха могли да възникнат за тях през уикенда.

„Мрежата на Мобилтел остава стабилна, въпреки неблагоприятните метеорологични условия. Телекомът разполага с различни механизми за осигуряване на свързаност за определено време, дори при липсата на електричество”, коментира Хорст Пертл.