Е.ОН България ще предостави „енергиен чек” на едномилионния клиент, който се обади на единния телефон на компанията 0700 161 61. Компанията ще поеме на въпросния клиент консумацията на електроенергия на стойност 150 лева.

Е.ОН България бе първата компания в енергийния сектор в страната, която в началото на 2007 г. въведе обслужване на своите клиенти, чрез единен телефонен номер. Това бе един от основните проекти на Е.ОН България за подобряване качеството на обслужване, който компанията реализира успешно.

До края на септември Телефонният център на компанията е приел над 950 000 обаждания или средно над 100 000 обаждания на месец. Ето защо през октомври се очаква да бъде обслужен едномилионният клиент, възползвал се от услугите на Телефонния център.

След стартиране на този голям проект, компанията значително подобри неговата работа, като създаде за клиентите по-добра възможност за получаване и предаване на информация. Телефонният център разполага с две автоматични линии и директна връзка с оператор.

Допълнително чрез Телефонния център, клиентите могат да ползват различни услуги и информация за предстоящи планови прекъсвания в техния район, месечния график на отчитане на електромери, да научат различните алтернативни методи, които предлага компанията за заплащането на потребената от тях електроенергия, полезна информация за всички продукти и услуги и др.