Управляват опашките със система за 914 395 лв.

306
Управляват опашките със система за 914 395 лв.

Министърът на държавната администрация и административната реформа Николай Василев и изпълнителният директор на Националната агенция за приходите Мария Мургина дадоха официалния старт на система за управление на административното обслужване на чакащи клиенти в офис „Изток” на НАП. Въвеждането на системата се реализира по проект на Министерството на държавната администрация и административната реформа, в който са включени общо 20 офиса на НАП, 7 офиса на КАТ и 12 офиса на дирекция „Документи за самоличност” към МВР.

Изпълнител на проекта на МДААР е фирма „Моникомп България" ЕООД, която спечели обявената от МДААР обществена поръчка за изграждане, доставка и сервиз на системи за управление на чакащи клиенти. Договорът на обща стойност 914 395 лв. без ДДС беше подписан през декември 2007 г. със срок за изграждане и доставка 6 месеца и гаранционен срок за поддръжка 12 месеца от въвеждането на системите в експлоатация.

Очаква се внедрената в офис „Изток" на НАП система за управление на опашките да подобри обслужването на 44 000 столични фирми, 6 550 от които регистрирани по Закона за данък върху добавената стойност, и да намали времето за чакане, да ограничи конфликтните ситуации и да намали възможностите за корупционни практики.

Системите за обслужване на чакащи клиенти съдържат клиентски терминал, оборудван с уред за издаване на билети; екрани на всяко гише; комбиниран екран, разположен на мястото за изчакване. В създадената зона за клиенти са монтирани устройства, които информират потребителите за предлаганите услуги, за времето за чакане и обслужване, насочват към съответното гише. Заявката на желаната услуга става чрез натискане на съответния бутон, като клиентът получава билет с пореден номер и допълнителна информация за средно време на изчакване, брой чакащи клиенти и др.

Системата извежда и информация за предоставянето на услуги за всяко работно място и дава предупреждение за достигане на критични точки на функционалност, което дава възможност за бърза реакция - отваряне на допълнителни гишета за обслужване, удължаване на работното време и други.

Снимка: БГНЕС

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 666.990 0.00%
  • BGREIT 114.760 0.00%
  • BGTR30 548.490 0.00%
  • BGBX40 130.400 0.00%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1761 1.1762
  • GBP/USD 1.3335 1.3336
  • USD/JPY 114.1100 114.1220
  • USD/CHF 0.9899 0.9900
  • USD/CAD 1.2854 1.2855
  • AUD/USD 0.7577 0.7578
  • USD/BGN 1.6629 1.6631
Ask Bid
  • DOW JONES 24520.80 24524.80
  • S&P500 2664.94 2665.44
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5422.00 5424.00
  • DAX 13178.84 13180.84
  • FTSE 100 7501.28 7502.78
  • ПЕТРОЛ 57.50 57.55
  • ЗЛАТО 1243.79 1244.29
  • СРЕБРО 15.72 15.75

Видео