В софийското метро ще потегли първата по рода си розова мотриса, различна от тези, в които сме свикнали да се возим ежедневно.

Международният бранд foodpanda променя сивотата на подземната железница с колоритен розов влак, от чиито врати те приветстват образите на познати и любими лица.

Появата на нестандартния влак е кулминация на кампанията „Твоят избор, твоята храна“.

Кампанията се осъществява със съдействието и професионализма на партньора на foodpanda в инфлуенсър маркетинг активностите - Infuentica.

Инициативата е част от маркетинг стратегията на foodpanda, избирайки млади, динамични и талантливи публични лица, които олицетворяват визията и ценностите на бранда и неговите потребители.

Компанията адаптира глобалната стратегия към локалните нужди на пазара, взимайки предвид местните особености и близки до потребителите вкусове и предпочитания.

Лицата, в които foodpanda се припознава, са Владо Карамазов - успешният и разпознаваем български актьор; Деница Караславова - младата, нашумяла изпълнителка; Иван Тишев и Надя - една от най-популярните български двойки, които олицетворяват динамичния забързан градски живот; Стан и Стефи - популярни инфлуенсъри и писатели, пример за подражание на по-младите; и Антоанет Пепе със съпруга си Филип и двете им дъщери, олицетворение на съвременното семейство.

Техните образи ще радват потребителите на глобалния бранд от всички комуникационни канали - метро, аутдор, дигитални кампании.

А изборът на мотриса с ведра, розова трансформация, ще превърне пътуването от дома до офиса и обратно в едно приятно и цветно изживяване.

Розовият влак е своеобразно олицетворение на бързината, с която foodpanda доставя любимото хапване. Средното време за доставка на foodpanda е 33 минути, като това е времето, в което се придвижваш с метро от Летище София до центъра.