Валмарк България отчита над 60% ръст на продажбите си за 2007 г.

688
Валмарк България отчита над 60% ръст на продажбите си за 2007 г.

Лидерът на пазара на хранителни добавки у нас Валмарк България отчете над 60% ръст на продажбите си за 2007 г. Това е втора поредна година, в която компанията отчита значително нарастване на продажбите си в България, след като през 2006 г. приходите й нарастнаха с над 50 %. Това съобщи новият управител на Валмарк България Десислава Райчинова – Митева.

Българският пазар на хранителни добавки (OTC, non-registered) за 2007 г. възлиза на над 40 млн. евро по цени на рафта, като ръстът на пазара за 2007 г. спрямо предходната 2006 г. е 26.9%.

За 2007 г. пазарният дял в стойност на Валмарк България достигна 12%, като вторият в бранша е с 2 пъти по-малък пазарен дял (източник IMS).

През месец май 2008 г. Валмарк закупи част от портфолиото на фармацевтичната компания от САЩ Bristol – Myers Squibb. Така Валмарк вече има право да произвежда и дистрибутира част от лекарствените продукти на американската компания не само в Република Чехия, но също така и в Словакия, Унгария и Полша, където Валмарк има свои представителства.

Заводът на Валмарк, който се намира в Тринец, Република Чехия, е сертифициран по системата GMP /Good Manufacturing Practice/ - стандартът за сертифициране на производители на лекарствени средства. Хранителните добавки на Валмарк се произвеждат в същия завод и със същото оборудване, както и лекарствените средства, което гарантира тяхното качество. Всяка година от завода на Валмарк излизат 800 млн. таблетки и капсули.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg