Юниливър прехвърля българското производство на марката "Калиакра" в Румъния

479
Юниливър прехвърля българското производство на марката

Юниливър информира своите служители, че ще прехвърли българското производство на марката „Калиакра” в Румъния като част от стратегията на компанията в световен мащаб за съсредоточаване на производствената си дейност в избрани стратегически обекти, което ще подпомогне растежа на компанията в дългосрочен план.

В резултат на това, производството на Юниливър във фабриката в гр. Добрич, което е част от индустриалната платформа “Калиакра”, ще бъде преустановено. Производството на „Рама” и „Калиакра” ще бъде прехвърлено в производствен център на Юниливър с по-високи технологични мощности в гр. Плоещ, Румъния, където се произвеждат голяма част от продуктите от известните марки на компанията, включително „Рама” и „Кнор”.

Вицепрезидентът на Юниливър, отговарящ за производствената част, Марк Енгел заяви, че това не е било лесно решение за тях. Наясно сме със социалния ефект от решението за нашите служители в гр. Добрич и уверяваме още веднъж, че имаме ангажимент да се отнесем към всеки с подобаващо уважение и достойнство, каза още Марк Енгел.

В съответствие със стриктното изпълнение на ангажимента си и спазвайки българското законодателство, ние вече започнахме процедурата за информиране и консултиране със синдикалната организация във фабриката в гр. Добрич, за да постигнем договореност относно компенсационните пакети, както и да изградим механизъм за изготвяне на програми за подпомагане на бъдещи трудови възможности за служителите чрез консултиране и обучение. Консултационната процедура със синдикатите ще се извърши в рамките на следващата седмица, добави Енгел.

Общо броят на служителите е 70 работници и служители на пълен работен ден, както и 30 служители на срочен договор.

Президентът на Юниливър за Централна и Южна Европа” Александра Гатеж допълни, че марката „Калиакра” е важна част от изключително успешната регионална продуктова гама от търговски марки маргарини, така че преместването на производството няма да повлияе на плановете за по-нататъшни инвестиции в един от най-известните български продукти.

Вкусът, качеството и достъпността на марката „Калиакра” няма да се променят, каза Гатеж и допълни, че професионалният екип за продажби и маркетинг в България има грижата тази марка да продължи да бъде достъпна за търговските партньори и потребители в България.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 667.480 0.00%
  • BGREIT 114.490 0.00%
  • BGTR30 544.660 0.00%
  • BGBX40 130.470 0.00%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1757 1.1758
  • GBP/USD 1.3213 1.3215
  • USD/JPY 113.5280 113.5400
  • USD/CHF 0.9856 0.9857
  • USD/CAD 1.2635 1.2636
  • AUD/USD 0.7806 0.7808
  • USD/BGN 1.6633 1.6637
Ask Bid
  • DOW JONES 23286.56 23290.56
  • S&P500 2565.32 2565.82
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5389.40 5391.40
  • DAX 12984.97 12986.97
  • FTSE 100 7523.20 7524.70
  • ПЕТРОЛ 51.96 52.01
  • ЗЛАТО 1280.97 1281.47
  • СРЕБРО 17.10 17.13

Видео