За първото шестмесечие на 2007 г. Загорка АД е реализирала повече от 822 000 хектолитра бира. Ръстът в обема продажби, постигнат от компанията, възлиза на 20.2%, в сравнение с първите шест месеца на 2006 г., съобщиха от дружеството.

Загорка АД обявява печалба от 3.9 млн. евро преди лихви и данъци за първите шест месеца на 2007.

През първите шест месеца компанията разшири своето портфолио с лансирането на новата Загорка Голд в прозрачна бутилка от 33 cl и 50 cl.

Най-международната марка Heineken постигна най-висок растеж сред марките на пазара. Ръстът в обема продажби на Heineken е 53% в сравнение с първото шестмесечие на 2006 г.

От своя страна Heineken N.V. обявява ръст на обема продажби и ръст от 35% на нетната печалба за първите шест месеца на 2007 г., като всички региони отчитат по-големи обеми и печалби.

Heineken потвърждава прогнозата за увеличена органична нетна печалба от 20%-25% за цялата година, която през месец юли беше актуализирана с 10-13%, основно в резултат на изключително топлото време в Европа през първите месеци на 2007 г.