Сосиете Женерал Експресбанк стартира нова политика, която цели да свърже потребителите с финансовата институция по един нов и модерен начин. Посредством специално приложение в социалната мрежа Facebook клиентите ще могат да споделят своето мнение относно потенциални подобрения или решаването на дадени проблеми.

Приложението ще систематизира предложенията по начин, удобен на потребителите да гласуват. Така предложението с най-високо одобрение директно ще влезе в полезрението на мениджмънта на банката, който ще разгледа възможностите за имплементация на идеята.

Новата политика на банката бе представена пред журналисти в присъствието на Арно Льоклер, изпълнителен директор на Сосиете Женерал Експресбанк.

„Новото приложение ще бъде начинът, по който ще събираме обратна връзка от потребителите. Целта е не просто да събираме жалби, а по-скоро да събираме заявки за промяна“, посочи Льоклер. По думите му, използването на социалните мрежи за комуникация не е нещо ново, но посредством специалното приложение, систематизирането на информацията ще става по-лесно и прегледно.

Приложението функционира изключително просто, което обещава добра ефективност. Така например, ако даден клиент реши, че има нужда от специално място, където да оставя кучето си, докато се намира в банковия клон, то посредством приложението ще може да предложи начин, по който това да се случва.

Ако идеята събере положителния вот на останалите потребители, Сосиете Женерал Ескпресбанк ще разгледа предложението и ще намери начин да го включи в обслужването си, обясниха от банката. От институцията посочиха, че всеки месец ще събират предложенията с най-висок вот, като на всеки 6 месеца ще се опитват да внедряват новата идея.

Приложението не е предназначено само за клиенти на Сосиете Женерал Експресбанк, а за всеки, който смята, че може да допринесе с идея за по-добро обслужване.

„Преди 2 години проведохме комуникационната кампания „Време е за нещо по-добро“. Преди 8 месеца пък станахме едва втората банка в България, която не събира такси при теглене на пари от собствен банкомат. Всичко това не е някаква революция, но е начин на мислене, който искаме да споделим с потребителите посредством нашето ново приложение“, добави Льоклер.