Дебитните карти за тийнейджъри на Fibank с нови възможности

936
Дебитните карти за тийнейджъри на Fibank с нови възможности

© Fibank

Дебитните карти на Fibank за тийнейджъри Debit MasterCard PayPass Teen (за деца от 14 до 18 години)  вече предлагат нови функционалности.

Fibank продължава да се грижи за финансовата култура на младите, като разширява обхвата на картите Debit Mastercard PayPass Teen, с които ще са възможни разплащания онлайн в рамките на предварително одобрени лимити. Целта е да се надгради ранното финансово образование на тийнейджърите.

Друга новост е, че вече ще се извършват преводи между разплащателната сметка и нов продукт – „Спестовна сметка за тийнейджъри” (между 14 и 18 г.).

С параметрите на новия продукт тийнейджърите ще могат да извършват вътрешнобанкови преводи от разплащателната сметка с издадена дебитна карта към „Спестовна сметка за тийнейджъри“ и обратно, без да се губи натрупаната лихва по спестовната сметка.

С въвеждането на продукта Fibank цели да повиши финансовата информираност на младите хора относно оптималното разпределяне на бюджета и заделянето на средства за закупуването на любими продукти.

Освен това вече ще има ново, по-високо ниво на лимити за разплащане с опция за плащане в интернет, което родителите могат да избират.

Децата ще могат и да дигитализират картите след съгласие на родител/настойник чрез  заявяване на достъп с ограничени активни права в мобилното приложение Моята Fibank - Light.

Банката продължава да повишава функционалностите на картите за тийнейджъри, съобразявайки ги с данните от специално проведено за целта проучване. Повече от половината участници в него (60%) разрешават на децата си да пазаруват онлайн.

79% от участвалите в проучването заявяват, че биха издали дебитна карта на името на детето си с възможност за пазаруване в интернет и с възможност за контролиране на покупките и разходите.

Изчислено е, че тийнейджърите харчат средно на месец по 50 лева за покупки онлайн. Любопитно е да се отбележи, че най-честите онлайн покупки за деца между 14 и 18 г. са дрехи (35%), книги (24%) и игри (22%), а потребителите пазаруват в еднаква степен от български и чуждестранни сайтове.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

YANA
# 0
14:02 | 8 February 2019
Важно е да се научат да пестят младите, а не само да харчат, така че е помислено за тях хем да им е полезно, хем приятно
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Ba Na Hills - слънчевата земя на чудесата

Кацнал на висок хълм, който гарантира прекрасен природен пейзаж,...