Денис Горбунов, TIBuy: Най-важният елемент в онлайн търговията е удобството

3247
Денис Горбунов, TIBuy: Най-важният елемент в онлайн търговията е удобството

© Денис Горбунов

За хората, които пазаруват онлайн, най-важното нещо е удобството.

TIBuy се позиционира като екосистема за онлайн търговия, която започнахме да развиваме заедно с нашите партньори преди известно време. В момента работим активно с различни търговци и производители и скоро ше бъдем на пазара.

Това заяви изпълнителният директор на компанията Денис Горбунов, който взе участие в 12-ото издание на финансовия форум Шумът на парите.

"Тази система осигурява холистично покритие на цялото потребителско преживяване по време на една покупка - от избора на стока или услуга през изграждането на програми за лоялност до осигуряването на различни възможности за разплащане и финасиране.

По този начин помагаме на нашите партньори да разширяват своя бизнес и да увеличават продажбите си. Вярваме, че този пазар има огромен потенциал в България, защото хората искат да съчетаят всички стъпки от процеса на пазаруване, вместо да ползват няколко различни приложения, десетки карти за отстъпки и т. н.", каза Гобрунов.

По думите му единният интерфейс помага както на потребителите, така и на търговците. Той коментира още, че най-важните неща за клиента са безпроблемното изживяване по време на пазаруване и възможността да има бърз и лесен начин да си купи нещо онлайн - от избора до плащането.


"Имаме амбициозни планове за България заедно с нашия основен финансов партньор в лицето на TBI Bank. Първата стъпка ще е пускането на нашата платформа с програмите за лоялност, в която клиентите ще получават различни бонуси и награди.

След това ще предложим и нови модерни начини за разплащане и финансови решения, включително и такива от типа "купи сега, плати по-късно". Нашата платформа за онлайн търговия също е важна част от този процес", заяви изпълнителният директор на TIBuy.

Той каза още, че типът на клиентите, които търсят подобни решения, се променя с времето.

"Преди основният двигател бяха купувачите, които търсят стоки на изплащане. Сега техният профил се променя. Основно става въпрос за хора с добра кредитна история, които нямат чак толкова голяма нужда от финансиране на покупки на кредит. За тях най-важното нещо е удобството и улеснението", коментира Денис Горбунов.

Българският бизнес

Всичко по темата Шумът на парите 2021

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg