Платформата за дигитално банкиране ДСК Директ на Банка ДСК вече има един милион потребители. Рекордният клиент се присъедини към електронното банкиране на 6 февруари 2018 г., информират от банката.

През 2006 г. Банка ДСК стана една от първите кредитни институции в България, която стартира онлайн банкиране.

През годините платформата за електронно банкиране на Банка ДСК - ДСК Директ, която непрекъснато обогатява своите функции и възможности, се наложи като една от най-надеждните и лесни за управление от клиентите на банката.

Те се чувстват истински свободни да управляват своите средства, имайки 24-часов достъп до тях от всяка точка на света.

През ДСК Директ Банка ДСК предлага съвременни и гъвкави начини за банкиране, като осигурява разнообразие от електронни канали – интернет и PC банкиране, мобилен и телефонен достъп.

Сред тях клиентите могат да изберат най-подходящия за тях, в зависимост от спецификата и динамиката на своето ежедневие.

За Банка ДСК от ключово значение е обогатяването на дигиталното преживяване, което клиентите получават и това мотивира институцията да продължава да търси нови начини за използване на иновативния подход в бизнеса и за прилагане на достиженията на високите технологии в сферата на клиентското обслужване.