В навечерието на своята 25-а годишнина Fibank бе отличена като „Любима марка на българите“. Призът е в категория „БАНКИ“ на единствената потребителска класация у нас - „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.

Банката събра най-много потребителски гласове във финалния кръг на класацията и завоюва престижното отличие за трети път от създаването на класацията.

Конкурсът се провежда за десета поредна година от списание Business Lady. „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” е уникална потребителска класация, основана единствено върху мнението и
нагласите на потребителите.

Те имаха възможност чрез гласуване сами да изберат своя фаворит във всяка една от категориите. През тази година победителите бяха определени с гласовете на над 42 000 души.

Fibank бе класирана и в призовата тройка в още две категории - „ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ” и „ИНОВАТИВНИ МАРКИ”.

Отличието „Любима марка на българите“ е показателно за услията, които банката полага вече 25 години да бъде близо до своите клиенти, като им предлага най-съвременните и гъвкави финансови решения.

През годините Fibank се утвърди като доверен партньор на българския бизнес и домакинства. По повод своя 25-ти рожден ден банката е подготвила и широка гама специални предложения към клиентите си.