Международното жури на BAPRA Bright Awards 2019 класира на 1-во място „Изложба КЛИМАТЪТ НА 360°, представена от БНП Париба” в категория „Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус околната среда/екология“.

Комуникационната кампания на изложбата в България бе осъществена съвместно с ПР Пойнт.

Престижните награди BAPRA Bright Awards се раздават ежегодно от Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) и отличават най-ярките постижения в сферата на пиара и корпоративните комуникации.

Организаторите отчитат, че за BAPRA Bright Awards 2019 са се борили 164 проекта - рекорден брой, който отбелязва с 25% увеличение в интереса към конкурса спрямо 2018 г.

Групата БНП Париба е силно посветена на борбата с глобалното затопляне. В своята дейност се води от убеждението си, че финансите трябва да играят водеща роля в постигането на Целите за устойчиво развитие на ООН.

Банката на променящия се свят бе сред първите финансови институции в света, основаващи политиката си за КСО с ангажименти за опазването на околната среда, върху Целите за устойчиво развитие.

Тематичната изложба КЛИМАТЪТ НА 360° е създадена като част от тези усилия през 2015 г. и от тогава е представяна в 15 държави, в които Групата БНП Париба присъства.

Стъпвайки на последните научни данни, анализи и симулации, изложбата обръща внимание на 4 основни теми: резултати от климатичните измервания; причините за глобалното затопляне; прогнози на учените за развитието на потенциалните сценарии и възможните превантивни мерки. За да постигне желаното въздействие, изложбата беше представена на няколко места в София – в Салона на БНП Париба и на оградата на Посолство на Франция в България.

Паралелно с представянето на 33 пана от КЛИМАТЪТ НА 360°, бяха организирани серия от събития: климатолозите проф. Валери До и д.п.н. Хулиан Виямайор Морено, изследващи движението на въздуха, известно като „клетката на Хедли“, проведоха семинарът „Мистерията на разрастващите се тропици“ с техни колеги-учени и студенти в Софийски университет.

Осъществи се и тематична филмова панорама със свободен вход за ученици и за широка публика. Нейната програма включваше 3 вълнуващи филмови разказа за красотата на Земята, климатичните промени и връзката между човечеството и неговия глобален дом: Humans and the Land, Антарктида - Бялата любовница и Chasing Coral.

Изложбата „КЛИМАТЪТ НА 360°“ бе представена на 4 различни места в София със 6 разнообразни събития, чрез които над 1500 души се запознаха с различни аспекти на темата за промените в климата и ролята на човешкия фактор.

КЛИМАТЪТ НА 360° е изложба на CITÉ DES SCIENCES ET DE L'INDUSTRIE (UNIVERSCIENCE), пространство на Sciences Actu. Изложбата се осъществява с подкрепата на Фондация БНП Париба и в партньорство с Програма „Околна среда“ на ООН, Посолство на Франция в България, Френски институт в България и Столична община.