Какво се променя в TBI Bank? Нищо, но и всичко!

1571
Какво се променя в TBI Bank? Нищо, но и всичко!

TBIBank, TBIPay, TBIMoney... Все по-често клиентите на TBI в двата основни пазара на компанията – България и Румъния, се срещат с тези имена и съвсем естествено изниква въпросът: „Какво се промени?“.

Краткият отговор на компанията е: "Нищо, но и всичко!"

Това, с което TBI Bank се отличава на пазара – скоростта и ефективността на предлаганите услуги, разнообразието и всеобхватността на продуктите и ясния и приятелски тон на комуникация, който използва, остават непроменени. Това, което се променя, е „архитектурата на бранда“, съобщават от TBI.


Запазвайки TBI в основата на своята структура, банката разделя каналите и продуктите си, като ги поставя под съответен под-бранд. Дефинирайки ясно какви са предимствата и характеристиките на всеки от тях, клиентите на компанията ще могат да се ориентират по-лесно кое е подходящото предложение спрямо техните нужди.

А плановете на банката са да продължава да създава нови продукти и услуги, внедрени във водещия бранд – TBI.

Създава ли тази промяна допълнителни въпроси? Не? Чудесно! Но в случай че все пак бихте искали да научите повече, моля, продължете.

Офисите на банката в страната, в които клиентите могат да се възползват от пълния пакет ежедневни банкови услуги – откриване на депозитна или разплащателна сметка, както и взимане на кредит, ще продължат да оперират под бранда TBI Bank.

По този начин те ще служат за „физически хъб“ във всички големи български градове.. В офисите ще бъдат обслужвани и корпоративните клиенти на банката.

TBIMoney, или т.нар. „light“ офиси, е допълнителен „физически“ канал, където всички кредитни операции са безкасови. В обектите на TBIMoney клиентите имат възможност и да открият депозитна сметка, както и да получават насоки и висококачествено обслужване от екипа на компанията.

Каролина Софрониева,  главен директор „Маркетинг“ в TBI Bank

Не на последно място представяме TBIPay на вашето внимание – това е най-новата платформа за финансиране на т.нар. point-of-sale или мястото на продажба.

Чрез TBIPay клиентите ще имат възможността да закупят он- или офлайн желаната от тях стока или услуга, като я изплатят на по-късен етап чрез вноски, съобразени с техния бюджет.

Това решение подпомага и самите търговци в стремежа им да увеличат своите продажби.

Изключително ценното на TBIPay е, че е платформа, създадена по начин, който да отговаря на нуждите както на малките, така и на големи търговски вериги, без значение сферата им на дейност - от медицински центрове до магазини за мебели и електроника.

„Екипът ни работи от месеци над новата бранд структура и сме изключително щастливи от резултатите, които вече наблюдаваме, тъй като чрез дефиниране на брандовете ни осигуряваме по-голямо удобство за нашите клиенти и партньори.

Те знаят, че могат да разчитат на качествените услуги на TBI, а от сега нататък ще са наясно и с това какво точно могат да очакват от всеки един от тях.

Със сигурност ще продължим да внедряваме все повече и повече продукти и решения под шапката на TBI, водени именно от очакванията и нуждите на нашите клиенти“, споделя Каролина Софрониева, главен директор „Маркетинг“ в TBI Bank.

Въвеждането на новата бранд структура на компанията няма да наложи подписване на нови договори със съществуващи клиенти, нито пък каквито и да било промени по тях.

А какви допълнителни внедрени услуги и продукти ще се влязат в портфолиото на банката може да проследите на уебсайта на TBI Bank, както и в каналите в социалните мрежи.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg