Клиентите на Fibank с облекчения при плащанията по кредити

40127
Клиентите на Fibank с облекчения при плащанията по кредити

Във връзка с предприетите мерки от страна на европейските и национални институции, които целят да стимулират банките да продължат да финансират и оказват необходимата подкрепа на домакинствата и предприятията, изпитващи временни затруднения, Fibank (Първа инвестиционна банка) дава възможност на всички свои клиенти да отложат плащанията по кредити, ако те самите или техният бизнес са засегнати по някакъв начин от ситуацията с коронавируса (COVID-19).

Предложението ще важи за всички клиенти на Fibank – физически и юридически лица, които изпитват временни финансови затруднения да посрещат задълженията си към банката. Предоставената от банката възможност обхваща потребителски, ипотечни и жилищни кредити, както и кредитите за микро фирми, малки и средни предприятия, корпоративно кредитиране, включително и вноските по кредитни и бизнес кредитни карти.

Първа инвестиционна банка дава възможност на своите кредитополучатели да поискат и увеличение по лимитите на кредитните си карти, както и по-дълги гъвкави погасителни планове, докато имат нужда от подобно съдействие.


Клиентите ще могат да поискат чрез обаждане по телефон към своя кредитен консултант във Fibank или с обаждане към контакт центъра на банката (на телефон: * 22 65) вноските им по кредитите да бъдат отложени.

Потребители, които не са клиенти на банката, също ще могат да се възползват от нашите услуги, свързани с потребителските кредити и издаването на кредитни карти, като имат възможност да кандидатстват изцяло онлайн: https://credit.fibank.bg/ и https://cards.fibank.bg/

„Надяваме се, че нашето предложение ще помогне на клиенти и цели сектори, които по някакъв начин вече са или ще бъдат засегнати от по-ниски приходи заради разпространението на коронавируса в целия свят. То е насочено и към потенциалните заплахи, които всеки семеен бизнес в България може да понесе. Приканваме всички наши клиенти максимално да използват мобилното приложение MyFibank. При необходимост да се свързват с контакт центъра на банката и да плащат безконтактно в търговските обекти, като част от своите лични мерки за защита срещу разпространението на вируса“, сподели г-н Никола Бакалов – Изпълнителен директор и член на УС на Първа инвестиционна банка.

 

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

Стоян Стоянов
# 0
21:03 | 18 March 2020
Браво! Видя се коя е добрата българска банка.
Ива
# 1
14:03 | 16 March 2020
Разумно и отговорно решение, дано и другите банки да направят същото, за да могат хората да бъдат спокойни поне за вноските по кредитите си.
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg