TBI Bank избра водещите експерти Кристина Щерева и Веселин Димитров да водят превръщането й в дигитална банка от следващо поколение по отношение на маркетинга и комуникациите.

Щерева се присъединява към банката като мениджър „Корпоративен маркетинг“ за България и Румъния, а Димитров заема позицията на ръководител отдел „Корпоративни комуникации“. В новите си роли двамата ще отговарят за общата бранд визия и репутацията на TBI Bank.

Кристина Щерева има над 18-годишен опит в налагането на българския пазар на големи международни брандове, развиването и управлението на комуникационни стратегии и кампании. Последните 8 години Щерева работи в телекомуникационния бизнес – 6 от тях като „Маркетинг директор“ на Samsung и още две начело на маркетинг отдела на Huawei, допринасяйки за успеха на двата бранда.

Тя има бакалавърска степен по бизнес администрация и магистърска степен по маркетинг от Софийския университет „Св. Климент Охридски“ и е преподавала бранд мениджмънт в Нов български университет.

Новият ръководител отдел „Корпоративни комуникации“ за България и Румъния Веселин Димитров е работил като журналист във вестник „Капитал“ и сп. Spiegel и прекарва пет години като заместник-главен редактор на сп. Forbes. През 2015 г. преминава в комуникационния сектор, поемайки управлението на комуникациите и маркетинга на тенис турнира ATP Garanti Koza Sofia Open.

Димитров е активен в oбластта на социалното предприемачество, като от 2015 г. управлява сдружение „Образование България 2030“. Той притежава магистърска степен по управление на медии от Висшето училище за медии, театър и музика в Хановер, Германия, като стипендиант на DAAD.

„TBI Bank се стреми да създаде култура на непрекъснати дигитални подобрения, но и да задълбочи своето въздействие върху пазара и обществото. В последната една година се развихме изключително в това отношение, каза Питър Барон, управляващ директор на TBIF Financial Services (Холандия), холдинговото дружество, собственик на TBI Bank. – Вярваме, че експерти от ранга на Кристина и Веселин ще устремят работата ни в маркетинга и комуникациите и ще популяризираме нашите нови услуги и трансформацията ни в дигитална банка от следващо поколение”.

Оспорвайки утвърдения възглед за банковото дело, TBI Bank планира да обслужва клиенти в цяла Европа чрез онлайн-базирано преживяване, с цел да подобри финансовия живот на своите потребители, както и на клиентите, предпочитащи дигиталните услуги.

В момента банката поставя силен акцент върху привличането на най-добрите международни и местни таланти и експерти, като в нейния мениджърски екип има представители на 13 националности.