Обединена клиентска база и единни системи са вече налице в Обединена българска банка.

Едва 10 месеца след правното вливане на СИБАНК в ОББ беше осъществено пълното прехвърляне на клиентски данни, в резултат на което всички клиенти имат възможността да използват богатата гама от продукти и иновационни услуги на обединената банка, информират оттам.

От началото на декември всички клиенти използват еднакви системи за банкиране и се обслужват в цялата клонова мрежа на обединената банка.

За периода от месец февруари до сега клиентите на бившата СИБАНК бяха прехвърлени към системите на обединената банка. Те получиха достъп до ново онлайн банкиране.

Едновременно с това банката успя да внедри ново мобилно банкиране с модерни функционалности за всички свои индивидуални и бизнес клиенти, предлагащо всички удобства на съвременното банкиране.

Десет факта за ОББ, които може би не знаетеУчредена през 1992 г. посредством сливането на 22 български регионални търговски банки, Обединена българска банка е първият и най-мащабен консолидационен проект в българския банков сектор.

От края на годината всички клиенти ще използват обслужването не само на обединена клонова мрежа, но и на единен контактен център, достъпен на телефон 0 700 1 1717 или *7171 за мобилни оператори.

ОББ е третата по големина банка в страната, като по данни към 30 септември активите ѝ достигат 10.89 млрд. лв.