Френската банка CIC изпоти свой клиент от Шантий, Оаз, представяйки му сметка от 20.1 млн. евро. „Беше ужасно", разказва той пред френските медии. „Разбирате ли, жена ми отвори плика, припадна, не разбираше какво става.

Много трудно успях да се свържа със служител на банката и по-лошото бе, че той ми каза, че не става дума за грешка. Едва проверката „на ръка" доказа, че не дължа тези пари".

Фактурата получена от собственика на аптека била за дължими банкови такси по спестовна сметка. Обикновено тази сума била 200 евро и всъщност банката била пропуснала запетаите, разделящи цифрите.

Този гаф обаче не стигал и сметката била датирана от 2064 г. Крайният срок вероятно би стигнал на потърпевшия Жан-Мишел Пин, за да плати дълга си, ако не било изричното „Платете в срок от 15 дни".

След серия разправии, грешката била отстранена и Пин получил фактура от 252.64 евро, която платил незабавно.

Сега той се чувства удовлетворен- все пак човек рядко успява да убеди банка, че тя греши.