Като отговаря на потребностите на нарастващия брой потребители на дистанционните услуги за банкиране и нуждата им от ежедневна комуникация, ПроКредит Банк единствена на пазара в България предлага уникалната услуга на своите клиенти.

От началото на месец март тази година ПроКредит Банк предлага напълно безплатната услуга Click-to-call (c2c). Тя дава възможност, чрез натискане на бутон в уеб съдържание, да се изгради гласова комуникация със служител на отдел Онлайн банкови услуги.

По този начин клиент на дистанционното банкиране би могъл с едно натискане на мишката да зададе интересуващите го въпроси на дежурен оператор, без да използва телефонен апарат.

За три години телефонният център на банката е обработил над 450 хил. обаждания, а към края на 2007 г. броят на регистрираните клиенти за услугата ProB@nking на ПроКредит Банк е достигнал 23 100.

Новата услуга Click-to-call на ПроКредит Банк обединява най–силните и ефективни канали за комуникация - гласовия и този за дистанционно банкиране – Интернет.