Директор в УниКредит отговаря на въпроси на клиенти

2529
Директор в УниКредит отговаря на въпроси на клиенти

Клиентите на УниКредит Булбанк вече имат възможност да се свържат директно с Паскуале Джамбои, директор „Банкиране на дребно" на банката.

За целта е активирана специална електронна пощенска кутия giamboi@unicreditgroup.bg, достъпна за всички настоящи и бъдещи клиенти. Бързата обратна връзка също е приоритет на банката и на г-н Джамбои и клиентите ще получават компетентен отговор на запитването си, както и своевременно решение в рамките на три работни дни.

„Искам да изведа УниКредит Булбанк, която е безапелационен лидер в корпоративното банкиране и най-голямата банка у нас, до номер едно и в банкирането и за граждани и домакинства", коментира Паскуале Джамбои. Той е убеден, че по този начин ще бъде скъсена още повече дистанцията между банката и клиентите.

На адрес giamboi@unicreditgroup.bg посетителите на интернет страницата на УниКредит Булбанк могат да изпращат своите мнения, запитвания, препоръки, похвали и оплаквания директно на Паскуале Джамбои. Пощенската кутия се администрира от управление „Обслужване и удовлетвореност на клиентите", като полученият сигнал може да бъде изпращан за становище или сведение към други структури на УниКредит, сред които „Банкиране на дребно", „Корпоративно банкиране", „Човешки ресурси", „Глобално банково обслужване" и други.

„Нашите ежедневни усилия са насочени към изграждане на връзка, градяща се на доверие и чувство на сигурност", сподели още Паскуале Джамбои. Освен лично към г-н Джамбои, клиентите на УниКредит могат да отправят запитванията си и да изразят мнението си като се обърнат и към звено „Обслужване и удовлетвореност на клиентите".

УниКредит Булбанк се стреми непрекъснато да подобрява удовлетвореността на клиентите от предоставените услуги и активно търси тяхната обратна връзка. За формулиране на мерки за подобряване на обслужването само през 2010 г. са проведени 5 700 телефонни интервюта с клиенти на „Банкиране на дребно" и 800 телефонни интервюта с корпоративни клиенти.

Кой е Паскуале Джамбои?

Паскуале Джамбои, директор «Банкиране на дребно» на УниКредит Булбанк, има над 30 години опит в банковата сфера, като се присъединява към Credito Italiano през януари 1977 г. В професионалната си кариера той заема множество ръководни позиции в дирекцията „Банкиране на дребно" на UniCredit. Има диплома по "Право".

През октомври 2000 г. става директор „Банкиране на дребно" за италианските банки от групата на UniCredit. Само след година поема поста заместник-генерален мениджър „Банкиране на дребно" на цялата група.

В периода 2003-2008 г. е главен изпълнителен директор на първата специализирана банка за ипотечно кредитиране в Италия - UniCredit Banca per la Casa. Бил е главен оперативен директор и на банката на UniCredit за потребителско финансиране в Италия. От юли 2009 г. до края на 2010 г. ръководи дирекцията за бизнес консултации за банковата дейност на групата в ЦИЕ. От март 2010 г. до април 2011 г. е бил в надзорния свет на Укрсоцбанк на UniCredit в Украйна.

През октомври 2004 г. е определен за италианския вице-президент на борда на Европейската ипотечна федерация - European Mortgage Federation, a от април 2007 до края на 2008 г. е и президент на EMF.

Подобни статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

Даниела Чотова
# 0
19:05 | 23 May 2013
Клиент съм на банката от няколко години,и искам да благодаря на служителите от клон Люлин в гр,София.Те са мили,любезни професионалисти оставящи усещане ,че всеки клиент е специален.
Ahmet
# 1
18:04 | 30 April 2012
Zdraveyte kazvam se Ahmet i sam na 22 godini i iskam da znam dali 6te mi dadete potrebitelski kredit ako imam pravo na kredit molq da mi pi6ete nqmam prekasvane v osigurovkite i isi imam postoqnna rabota i pove4e ot dve godini staj Blagodarya 4e mi izslu6ahte vsi4ko hubavo mojete da se svarjete s men ahmet_9038@abv.bg
Ангел Митев
# 2
05:05 | 30 May 2011
Новите подходи често дават добри резултати а и клиентите винаги са на първо място
Живко
# 3
03:05 | 30 May 2011
Не ми се беше налагало да взимам стоки на изплащане, но и това стана преди време. Уникредит ме “спонсорираха” и на жената пералнята беше факт след няколко часа :)
Костадин
# 4
02:05 | 30 May 2011
Всяка новост и креативност би трябвало да подобри услугите на банката, успех в бъдещите и начинания
Финли
# 5
17:05 | 19 May 2011
Респектира факта, че шефа е решил да позволи на масата да му задава неудобни въпроси.
Калин Колевски
# 6
17:05 | 18 May 2011
Ми супер кво. Показват, че са банка със социално мислене.
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 667.820 0.00%
  • BGREIT 114.350 0.00%
  • BGTR30 547.120 0.00%
  • BGBX40 130.790 0.00%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1772 1.1773
  • GBP/USD 1.3185 1.3186
  • USD/JPY 113.5130 113.5250
  • USD/CHF 0.9849 0.9851
  • USD/CAD 1.2622 1.2624
  • AUD/USD 0.7815 0.7816
  • USD/BGN 1.6613 1.6616
Ask Bid
  • DOW JONES 23328.76 23332.76
  • S&P500 2574.72 2575.22
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5371.33 5373.33
  • DAX 12984.97 12986.97
  • FTSE 100 7517.59 7519.09
  • ПЕТРОЛ 51.97 52.03
  • ЗЛАТО 1279.90 1280.40
  • СРЕБРО 17.02 17.05

Видео