iCARD е нова иновативна кредитна карта, която предоставя на българските потребители нови уникални не само за България, но и за Европа, коментира в интервю за Profit.bg Христо Георгиев, изпълнителен директор на "Интеркарт Файнанс".

Тя съчетава в себе си два продукта - нормалната револвираща линия по кредитна карта и възможност за извършване на покупки, които се изплащат на вноски.

Идеята за предоставяне на подобен род услуги е дошла от желанието да се предостави по-добър и удобен достъп на потребителите, ползващи все по-широко в практиката покупка на стоки за изплащане, както и за спестяване на усилията.

"Всички сме запознати с начина, по който в момента се извършва покупката на стока на изплащане. Кандидатстването, попълването на формуляри, одобрението, изчисляването на коя вноска е най-изгодна, коя най-подходяща за съответния клиент. После всеки месец в продължение на година трябва да се изплащат тези вноски, или една процедура, която е доста тежка", коментира Христо Георгиев.

Уникалността на продукта е обединението, което се прави между кредитна карта, позната вече на българския пазар, и телефон, който цялата таргет група на компанията в България притежава. Комуникацията между телефон и кредитна карта е новата функционалност, добавена от "Интеркарт Файнанс".

Така покупки на разсрочено плащане може да се извършват по всяко време от хората, притежаващи iCARD. Покупката се разсрочва с леснотата на изпращане на SMS до номер 170011 за сумата и броя вноски.

Таргет групата е младото поколение, което може да комуникира с телефон и интернет, както и оформящата се у нас средна класа. Над 100 000 кредитни карти е целта, която компанията си поставя в близко бъдеще, заяви още Георгиев в интервюто си за Profit.bg.