Сайтът „Карта за всеки“ спечели приза в категорията банки и финанси в конкурса „БГ Сайт 2011-та“ година.

Сайтът е част от кампанията карта за всеки, една кампания направена с много ентусиазъм, коментира Павел Гърчев – маркетинг мениджър на SG Експресбанк в специално интервю за Profit.bg.

Основната идея бе да се покаже, че всеки може да намери картата, която му отива. Разработиха се шест категории с различни визии, отговарящи на различните типове характери и профили, с основната идея да може да се даде на клиентите шанс да намерят своята карта.

Сайтът бе основната входна точка за контакти с банката. Той присъстваше във всички рекламни кампании и чрез него хората можеха да открият и заявят най-подходящата за тях карта със специфичен дизайн.

Категорията бе доста конкурента и много се радваме от това, че наградата бе връчена на нас, допълни Гърчев.

Хората които харесват картите са от всякаква възрастова група и не могат да е обобщят. Самото име подсказва това - карта за всеки.

Шестте категории са с над шестдесет дизайна и те отговарят най-общо на характера – категория пътешественици, приятели на животните, за любителите на спорта, българи, за дамите и със зодии.

За момента няма ясен фаворит, тоест всички дизайни са еднакво предпочитане. Един интересен факт е, че след първата седмица на стартирането нямаше дизайн, който да не е поръчан.

Броят на категориите ще продължи да се увеличава, защото той не е фиксиран и е нещо динамично, като във всеки един момент може да се добавя нова, ако се прецени, това е нещо динамично, както и ще продължат да се добавят нови дизайни.

Този тип услуга има голяма тежест при избор на карта от потребителите. До голяма степен условията по картите по отношение на цени и други финансови условия са се изравнили и хората търсят нещо повече – банката да им предоставя лично отношение.